Robin L Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Denne hadde vært noe i e38n ja . Hvordan takler automaten dette tru.. Men hvordan blir det iom at dette er en tu motor tru? Annet ledningsnett det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 Denne hadde vært noe i e38n ja . Hvordan takler automaten dette tru..Men hvordan blir det iom at dette er en tu motor tru? Annet ledningsnett det? Hei 5hp30 skal ifølge bmw og andre nettsider tåle 650nm, så girkasse er ikke ett problem eneste du trenger er ledningsnett til m62tu og hjerne til m62 ALT er plug and play jeg kan skaffe ledningsnettet og hjerne om du vil det kontakt meg på pm så fikser vi en fin pris på motor til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Hadde vært artig å sklidd denne ned i 540i'n sent from my microwave using tapatalk liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 Hadde vært artig å sklidd denne ned i 540i'n sent from my microwave using tapatalk Kjøp da vell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Må vel rote litt mye med ledningsnettet pga jeg har m60b40 i en e34, + jeg må spare i 3 mnd'r får å få råd til den motoren dagpenger er ingenting å skryte av... men.. har du noe benke ark på denne? sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 Må vel rote litt mye med ledningsnettet pga jeg har m60b40 i en e34, + jeg må spare i 3 mnd'r får å få råd til den motoren dagpenger er ingenting å skryte av... men.. har du noe benke ark på denne? sent from my microwave using tapatalk Hehe.. slik jeg har forstått så er det kun ledningsnett og hjerne fra m62 du trenger jeg har ikke papirer nei, men jeg har dem på hånd er i kontakt med han som bygget denne motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 Bump trenger plassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Er vel desverre ikke bare bare å få denne ned i en bil med en M62B44, denne motoren har ikke vanos, noe som motoren du selger har. Så må nok bytte litt ledningsnett og hjerne for å få dette til å gå etter hva jeg har lest meg til ang. disse motorene.. Har selv sterkt vurdert en S62B50 ned i 7'ern min men folk sier det blir mye jobb mtp. vanos.. =/Hadde dette hvert en M62B44 motor så hadde jeg sterkt vurdert det om jeg hadde fått sett noe papirer først på innmat og evnt. benk. Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Jeg har skrevet det mange plasser att det trengs ledningsnett og hjerne, og det er null stress. Med kun m60innsug så kan du dra ut 300hk, og når denne er stroket til 5l og høykomp stempler så er ikke det på villspor med 370hk eventuell kjøper får ta kontakt på tlf så får jeg fortelle alt litt mer grundig. S62motor blir nok enda større jobb en m62 motor. Jeg har lest meg fram til flere plasser att det er en lett operasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Jeg har skrevet det mange plasser att det trengs ledningsnett og hjerne, og det er null stress. Med kun m60innsug så kan du dra ut 300hk, og når denne er stroket til 5l og høykomp stempler så er ikke det på villspor med 370hk eventuell kjøper får ta kontakt på tlf så får jeg fortelle alt litt mer grundig. S62motor blir nok enda større jobb en m62 motor. Jeg har lest meg fram til flere plasser att det er en lett operasjon Du kan dette sikkert bedre enn meg, så skal ikke si noe på det, bare nevnte hva jeg hadde lest og forstått.. =p Med M60 innsuget så kan jeg få opp mot 300hk når resten av motoren er orginal? Hvordan er det med alt som sitter skrudd til over/til innsuget om man går ifra M62 til M60, er alt likt der bare at det er større innsug? =) Frister nesten å prøve dette da motoren skal allerede overhales så alt må vekk.. Edit: Ble litt klokere etter litt googeling.. M60B40 og M62B44 har identiske innsug og det er M62TUB44 som har mindre rør i innsuget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Er ikke intr i å bytte mot s50b32 med mellomlegg fra deg? Sent from my HTC One using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Er ikke intr i å bytte mot s50b32 med mellomlegg fra deg? Sent from my HTC One using Tapatalk 2 Nei takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri-rs Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 ble denne solgt? Har du dokumentasjon på motoren i såfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå