Appelgren Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Framfanger, ser ut som den er lakkert i en slags koksgrå farge. Sterling/titanium-grau ? Kjøpte den av en bekjent, så den har bare ligget i kjelleren. Listene er også lakkert. 2000kr ? Bakfangeren kjøpt ny for ett års tid siden. Med diffusor og lister. 3800kr "Sverdet" som sitter i fangerene på biler levert med M-tech pakka / 540'n. 800kr pluss frakt. Henriko92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Og dette er selvfølgelig til sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Bakfangern er til sedan ja!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Hvor holder du til ? Er framfangeren original bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Den er nok ikke original tror jeg. Kan se om jeg finner noe stempling av noe slag jeg. Sarpsborg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 4000 for front- og bakfanger er budet fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Er sverdet komplett? Evt originalt? Ubrukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 4000 for front- og bakfanger er budet fra meg. 5000kr, så er det ditt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 Er sverdet komplett? Evt originalt? Ubrukt? Er bare en fast del det sverdet, originalt ja, ubrukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Er sverdet komplett? Evt originalt? Ubrukt? Er bare en fast del det sverdet, originalt ja, ubrukt. Ikkje for å kverulere men delen som er på klipset på selve grillen mangler. Den delen som skal lakkeres i bilens farge: Foreks: Del 19 og 23 Har du begge delen kjøper eg den av deg. -Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet September 21, 2013 Forfatter Share Skrevet September 21, 2013 Åja, det viste jeg ikke, da er det nok ikke det nei ! Da får det gå til en annen pris såklart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet September 21, 2013 Forfatter Share Skrevet September 21, 2013 Sarpsborg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Ok, hvis er intrs i å bli kvitt de for 4k så kan jeg hente de imorra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå