Gå til innhold

2001 E46 330Ci Clubsport

Werther
 Share

Anbefalte innlegg

• 1 month later...

La om til vinterdekk i dag. Ble markant bedre å kjøre - ikke så stiv og stumpete og hopper ikke ned i skauen bare den ser en ujevnhet. Uforskammet god å kjøre til å være en 12 år gammel, såkalt utdatert bil B)

Legger seg farlig lett ut i sladd med litt slitte 225-dekk :mrgreen:

Den er skamlav bak også, men når jeg tok bildet hadde den ikke sunket ned etter jekking og brekket holdt den oppe...

post-47117-0-65332000-1385230304_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du en bil jeg vil påstå er den perfekte e46-en. Kombinasjonen av treliter og club sport-pakken kan ikke bli feil.

Jeg tror heller ikke denne vil tape seg noe nevneverdig i verdi i tiden fremover (uten at jeg aner hva du gav).

Det eneste jeg savner er den omstridte vingen, men den er det vel igrunn kun jeg som liker. :D

Enig med deg! Og jeg også liker den vingen ;) Hadde jo den selv på min E46 325

De fleste sier jo at den ser faktisk bedre ut i virkeligheten enn på bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil du har fått deg og den ser meget bra ut i sort. Og godt du har manuell, jeg var så dum at jeg falt for SMG (noe jeg angret sårt på i ettertid)

Jeg synes manuell giring er selve essensen av å kjøre bil, så automatiserte kasser utgår for min del.

Du ligger litt over min liga med din nåværende bil dog. Jeg holdt på å kjøpe ny E92 320Ci, men feiget ut siden det var firer (samt dårlig driftsikkerhet...)...

Skulle gjerne hatt vingen! :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår hva du mener, men for min del så klarer jeg meg fint med komforten så lenge motoren er stor nok ;)

Har hatt bare manuell i alle år, så følte for litt forandring (bortsett fra SMG på E46 325Ci Clubsporten jeg hadde for noen år tilbake - du finner den gamle tråden i signaturen min forresten :) )

Jeg hadde en blå E92 320 for hånden noen år tilbake, den mørke blåfargen, originalt fra fabrikken M3 eksteriørpakke. (Eksos, fangere og speil ihvertfall)

Men som deg, så ville jeg ikke ha noen firer heller :)

Ja, lurer på om du får tak i original vinge nå idag jeg? Ellers så er faktisk den leppa ganske sprek kontra ingen!

Og jeg digger fortsatt CSL felgene! De kler bilen så utrolig bra (Hadde maken der også :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...