Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, står i hvert fall på bukker nå. Skal ned på mandag og høre om de har funnet feilen hvis jeg ikke får en telefon først.

Skrevet

Må ha hvert litt med den siden du ikke har fått noe svar enda

Får håpe at det ordner seg

Skrevet

De har bytta starteren, skal ringe ned etterpå for å høre. De var 90% sikre på at den var hovedfeilen, men de måtte lade lader + batteriet mitt først.

Skrevet

Får satse på at det var feilen da, og at ikke motoren sitter fortsatt. :) Regner med at de prøvde og dra rundt motoren før de bestilte ny starter.

Skrevet

De gutta er proffe, så det tror jeg nok :P Skal bli godt å levere tilbake nøkkelen til Sunny'en til gamlingene :huh: Absolutt ikke en artig bil, framhjulstrekk, 75hk og autolat.

Har ikke hørt noe i dag, prøvde å ringe, han ene var ikke på jobb og han andre tok ikke telefonen. Tror muligens jeg ringte bittelitt sent. Skal ned i morra og høre hvordan det ligger an; bilen står inne enda, så mulig det ikke var så enkelt? Oppdaterer her i morra :P

Skrevet

Skal prøve å laste opp en videosnutt her. Bilen går, drar dårlig og lager ulyder. Høres ut some noe i motoren har gått til helvete. Verkstedet skal kjøre diagnose og gi meg en tilbakemelding. Han ene sa "du får prøve å kjøre litt, så kanskje ting får litt smøring etter hvert". Rister voldsomt ved oppstart, bråker fælt under kjøring.

Skrevet

Nei. Men virker som det er venstresida, i nærheten av rattet. Henter den i kveld en gang, da skal jeg prøve å kjøre en liten tur.

Skrevet

Følger lyden turtallet nøyaktig, eller henger det litt etter? Om det følger turtallet nøyaktig er det ikke turboen iallefall. 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...