Shattered Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 Hmm, står i hvert fall på bukker nå. Skal ned på mandag og høre om de har funnet feilen hvis jeg ikke får en telefon først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Må ha hvert litt med den siden du ikke har fått noe svar enda Får håpe at det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 Ja, den sto ute da jeg kjørte forbi rundt 11 i dag, men er nok noe krøll ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 De har bytta starteren, skal ringe ned etterpå for å høre. De var 90% sikre på at den var hovedfeilen, men de måtte lade lader + batteriet mitt først. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Virker som det løser seg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Får satse på at det var feilen da, og at ikke motoren sitter fortsatt. Regner med at de prøvde og dra rundt motoren før de bestilte ny starter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 De gutta er proffe, så det tror jeg nok Skal bli godt å levere tilbake nøkkelen til Sunny'en til gamlingene Absolutt ikke en artig bil, framhjulstrekk, 75hk og autolat. Har ikke hørt noe i dag, prøvde å ringe, han ene var ikke på jobb og han andre tok ikke telefonen. Tror muligens jeg ringte bittelitt sent. Skal ned i morra og høre hvordan det ligger an; bilen står inne enda, så mulig det ikke var så enkelt? Oppdaterer her i morra osteper reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2015 Skal prøve å laste opp en videosnutt her. Bilen går, drar dårlig og lager ulyder. Høres ut some noe i motoren har gått til helvete. Verkstedet skal kjøre diagnose og gi meg en tilbakemelding. Han ene sa "du får prøve å kjøre litt, så kanskje ting får litt smøring etter hvert". Rister voldsomt ved oppstart, bråker fælt under kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=l4cv5Es7sNM&feature=youtu.beFikk ordna videoklipp også, yay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Klarer du og høre hvor det kommer fra i motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2015 Nei. Men virker som det er venstresida, i nærheten av rattet. Henter den i kveld en gang, da skal jeg prøve å kjøre en liten tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2015 Ingenting på diagnose. Gåen turbo, kanskje? Blir synd å kvitte seg med denne herligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Følger lyden turtallet nøyaktig, eller henger det litt etter? Om det følger turtallet nøyaktig er det ikke turboen iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2015 Jeg skal hente den nå og filme lyden med skikkelig opptaker. osteper reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2015 Dette er nok tubosalat... Der det skulle dratt (1500-3000) skjer det ingenting. Filmklipp følger senere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg