Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ting ordner seg ikke selv i hvert fall. Skal som sagt ta en kjøretur rundt hjemme en dag og kjøre den litt varm osv, så ser vi hvordan det går.

Skrevet

Hadde den på luftetur i går. Kjørte kun på varm motor; der turboen skulle dratt, kommer det en suselyd. Så det er nok kål med turboen, ristinga ved oppstart vet jeg ikke enda, mulig det er relatert? Har fått tak i noen som kan skru med verksted, så spørsmålet er om det er noen vits i å bytte turboen? :P

Skrevet

Jepp, hadde en her oppe og så på turboen nå, han mente det var et lager som var gåent. Så da blir det enten ny turbo eller å selge bilen. :huh:

Skrevet

Jepp, hadde en her oppe og så på turboen nå, han mente det var et lager som var gåent. Så da blir det enten ny turbo eller å selge bilen. :huh:

Når turboen får turtall så hyler den som en flyalarm så noe er galt inni den ett Sted

Hører lyden både med å uten stetoskop

Skrevet

Ålreit, nye planer! Spørsmålet har aldri vært nytt, men kan man kjøpe brukt turbo? Står på koed "er ikke slør i den" (slakk?). Spørsmålet er om en turbo fra bil med autolat er lik som den med manuell? http://old.koed.no/2.5.asp?kbnummer=1114563&menulinkid=187&soegeord=11652246588 tror linken er riktig. Bilen har jo bare gått 330, så nå er det på tide å få liv i den igjen.

Skrevet

Har ikke skjedd noe nytt her, men lukter diesel veldig sterkt inni bilen ved oppstart; har ikke kjørt noe sted, kun starta den.

Pakninger til "ny" turbo på vei ;) Spennende å se hva jeg får først haha!

Skrevet

Fått turbo, pakninger kommer forhåpentligvis i løpet av uka ;)

Ja, også tror jeg den lekker; skal flytte hele bilen i morra for å sjekke.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...