Gå til innhold

Shattered's E39 - Ny dieselkriger s.14

Shattered
 Share

Anbefalte innlegg

10+ i sola og digg vær, bedre kan det ikke bli! Eller....?

Joda. Tenkte å bytte baklykter og begynne å pusse ned rust nå straks. Noen tips til hva jeg trenger til å ta rusta? Er ikke mye, men 2-3 steder. Også får vi håpe at fangere fra parts24 kommer snart :D Fikk ikke tak i skinnseter likevel enda, men er stadig på utkikk! Nye frontlykter bestilles også snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10+ i sola og digg vær, bedre kan det ikke bli! Eller....?

Joda. Tenkte å bytte baklykter og begynne å pusse ned rust nå straks. Noen tips til hva jeg trenger til å ta rusta? Er ikke mye, men 2-3 steder. Også får vi håpe at fangere fra parts24 kommer snart :D Fikk ikke tak i skinnseter likevel enda, men er stadig på utkikk! Nye frontlykter bestilles også snart.

Du kunne fått med deg komplett beige skinn med alle deler i høst  8-[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne fått med deg komplett beige skinn med alle deler i høst  8-[

Men den fargen var jo stygg som juling :lol: Han ville sikkert hatt litt for det også, hadde vel ikke fått det med i tillegg til bakluka heller :P

hvis du først skal kjøpe deg ny girkule så hadde jeg kjøpt en som så ordentlig ut :) evt en zhp-girkule.. de er lekre og deilige å kjøre med :)

Har du link? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp heller en girkule i skinn fra koed mye bedre kvalitet

hadde sånn i 318tdsen min kan ikke si at jeg var stolt over kvaliteten på den men det var bedre enn å gire uten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La inn en girkule også. Og tenkte å bestille koppholder og led-lys inni bilen.

Regner med fangerne er underveis snart, Parts24 framstår i hvert fall som meget trege. Men jeg gir de en sjanse.

Sommerdekk tenker jeg kanskje kommer på i morgen? Lyst til å bytte om nå, vinterfelgene er tragiske, men(!) temmelig kaldt ute og regn i lufta. Jeg tenker å prøve å få bytta lykter foran og bak i morgen, i hvert fall. Skal også høre litt rundt angående lakkering, har fått én pris på 2500 kr for å lakke bakluka. Er meget klar for utskiftning!

Også lurer jeg på å pelle ut interiørlistene og lakke de selv, er ikke noen flink lakkerer, men det får duge hvis jeg ikke finner noen billige sorte på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...