Gå til innhold

Shattered's E39 - Ny dieselkriger s.14

Shattered
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

Her skjer det lite akkurat nå, har prøvd å montere faceliftlyktene, men viste seg at kontaktene ikke passa over fra de gamle.

Har begynt demontering av den nye luka, litt fordi jeg har lite å gjøre og litt for å finne ut hvordan ting funker. Sliter med å få ut ledningene til høyre, de sitter bundet fast mellom vindusstolpen? og under glassluka. Bilder av rust kommer når jeg får ut glassluka (regner med den nye luka har glassluke, men er gøy å titte litt bare for skøy).

10262084_10202948112598006_8599919409205

Ble visst ikke all verdens kvalitet på bildet, flere bilder kommer senere [:P]

Fant forresten "sikringa" til glassluka, problemet er å få av det forbannede plastdekselet på den luka som sitter på (får opp feilmelding i dashen) :P

Tatt fra Mopedportalen. Greia er at de lakkererne som jeg har prata med ikke ville lakke denne da det er for mye arbeid å gjøre, og blir dyrere, så har ordna med ny luke. Derfor skal jeg hive ut glassluka (for gøy) og ta bilder av rust. Kan hende jeg pusser det ned og selger luka uten elektriske duppedingser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å huske at du får overgang ledninger

Fra preface til facelift lamper fra Bmw eller gs

Eller så kan du bare finne noe kabler fra en 01 E39 fra hoggern og lodde på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra dette! Så.. Hvis jeg evt.. Selger svarte lister.. Skal jeg gi deg beskjed? Og hva vil du gi? ;-)

Vil helst ikke gi penger, du kan få en gammel, råtten europall og et par murstein ;)

Neida, vi kan diskutere pris nærmere da vet du ;)

Når jeg bestilte lyktesett fra koed fulgte det med adaptere fra de gamle kontaktene til de nye på lykta.

Jepp, men to av adapterne (blinklys og lyktejjusterer) er det feil kontakter på... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...