Gå til innhold

Prisvurdering BMW 330i 2004

kragz
 Share

Anbefalte innlegg

Driver å leter etter ny bil og er da ganske kresen på hva jeg vil ha.

Bilen skal ha takluke, crucekontroll, mørkt tak innvendig+++++. Forrige bil jeg hadde var en 2002 e46 320i med det meste av utstyr.

Kom over denne her på finn.no

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43823337

Noen som har noen formening om hva man må ut me for noe sånt, er dette grei pris? syns det var litt høyt for en snart 10 år gammel bil, men den har ALT jeg kunne tenkt meg.

Gamlebilen

8ifjpde56kxr8ybsp8gh.jpg

0eob09enbm1dcogbau03.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil våge å påstå det er et visst prutningsmonn på denne bilen, jeg syns ikke den er verdt over 200k for å være ærlig.

Ja - lav km - ser strøken ut - 330 er fine saker. Men over 200k for en så gammel bil er litt vel mye for min smak, tror ikke den blir solgt med det første heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første tanke var at den var litt dyr, men disse bilene er det få av. Spesielt med den utstyrskombinasjonen og gunstig km. Så prissetting blir litt vanskelig. Så spørs det hvor avhengig han er av å selge og da. Selv har jeg bil på finn, som er priset høyt. Det er fordi jeg ikke MÅ selge, men lar den gå om prisen er riktig for meg.

Personlig ville jeg ikke gitt over 200k for denne, men så koker det ned til hvor giret du er da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si. Er mye penger, men samtidig synes jeg den er mer riktig priset enn diverse andre 320i jeg har sett til 149 000. Synes E46 rundt 03-05 er veldig overpriset for tiden. En får vel forresten en 08 325XI med masse utstyr til 300k, og det er nok mer bil for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...