7ertzen Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 jauda, har visst fått handla meg en nokså strøken e34 her om dagen - eid av samme mannen siden 1998, service hvert år - splitter nye piggdekk på felg - splitter nye dekk på BMW Style 89 felgene. (19", orginalt fra e65) - intet rust - orginal spiller og høyttalere Jeg skal prøve å holde den så fin jeg klarer, har også diverse som skal gjøres.. - polere godt og fjerne det meste av riper osv i lakken - nytt og godt annlegg - senk - nye felger, 17" tror jeg - shadowline - kaaanskje normal front ei gang.. kom gjerne med innspill om ting som bør endres. trenger tips til senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 :love: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Utrolig pen bil! Fine felger også, passet faktisk ganske bra til bilen Kjør på med nye skilter også, er et utrolig løft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Ganske fin bil! Senk å soting er vell det som ska til Felgene må du beholde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 takk endelig noen som også liker felgene !! må valse hjulbuene bak før det blir senk vertfall subber med to passasjerer baki og gasspådrag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Denne hadde jeg tenkt å kjøpe men så kom du meg i forkjøpet..... Utrolig fin bil, så gratulerer Men hva mener du med å bytte til normal front ? Den er vel så normal som det går Ann å bli... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 Denne hadde jeg tenkt å kjøpe men så kom du meg i forkjøpet..... Utrolig fin bil, så gratulerer Men hva mener du med å bytte til normal front ? Den er vel så normal som det går Ann å bli... hehe, jo takk ja kanskje feil av meg å kalle den normal, men den smale fronten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 hehe, jo takk ja kanskje feil av meg å kalle den normal, men den smale fronten da Ville ikke byttet til smal front hvis bilen er original med brei front fra fabrikk. Synes også at den ser veldig bra ut med med brei fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 skjer ikke på ei stund uansett, men hvem vet. kanskje jeg blir rolig for breifronten etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 må vell følge denna 7ertzen! bytt ut negerbilde ditt også! hadde gjort seg med 17'' felg og senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Så ut som en hel og pen E34 dette, ikke putt på for mye dilldall men hold den clean og fin Felgene passet overraskende bra på bilen egentelig, kanskje litt for store men det er slikt øyet blir vant til. Må ikke finne på å bytte en original Breifront til gammel type, da er du sikkert den eneste i norge som gjør dette. Og ja, det negerbildet må du få bytta ut, ser helt ...... ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 hahaha ja bytter ut negerbildet snart.. tror det blir å beholde felga, syns de ser bra ut, og får veldig mange positive kommentarer på de må bare valse bak, og senke litt vertfall forran henter nye høyttalere i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 følger her og vettu felgene er gromme så sant du får senka bilen med de og ikke bytt front! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 picure incoming! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 følger her og vettu felgene er gromme så sant du får senka bilen med de og ikke bytt front! fronten blir nok ja får lånt valse av ein imorra, da blir det valsing og mer plass til hjul + senk picure incoming! jadda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå