Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Sikkert nevnt før, men den menyen som brukernavnet, pm og notifications står på, er det mulig å gjør sånn at den ikke fulger med nedover når du blar?

 

Superlim er fint, denne er nå "limt" fast i toppen på siden :)

 

 

Bør kanskje gjøres litt mer rundt lest/ikke leste emner. Fargeforskjellen er litt drøy synes i hvert fall jeg.

 

 

Ble mye mer behagelig å lese nå ja:-)

Kunne nok vært hakket mørkere bakgrunn på uleste tråder da disse lyser veldig ut enda:-)

Da har jeg justert litt på "Uleste" emner, gi meg tilbakemelding på om det er nok eller om jeg må justere dem enda litt mørkere  :)

 

\\ Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var samme problem her inne tidligere.. Dette fikset de kjapt opp i :)

Er IKKE et problem på noen andre sider jeg er innpå. Og for øyeblikket er jeg innpå 7 forumet av diverse arter, kun bimmers.no som er litt utav vater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører 1600x1200 oppløsning. Google Chrome. :)

Der var den "tingen" vekke ja (Jeg fikk aldri lov å se hva det var for noe, derav beskrivelse "tingen")

Hard reset virket ikke. Ikke restart av PC heller.

Hard-refresh, ikke reset. Du laster inn hele nettsiden på nytt. Fornyer stilsettet som ligger mellomlagret på pc'en din. Det gjør du med å holde inne "Ctrl" og klikke "F5".

Uansett så tror jeg dette skyldes at du har zoomet inn i nettleseren din. Zoomen nullstiller du med å holde inne "Ctrl" og klikke på "0" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører 1600x1200 oppløsning. Google Chrome. :)

Der var den "tingen" vekke ja (Jeg fikk aldri lov å se hva det var for noe, derav beskrivelse "tingen")

 

Hard reset virket ikke. Ikke restart av PC heller.

 

Hei, skal fungere veldig bra på den oppløsningen. Sjekk at du ikke har zoomet inn ved å se til høyre i adresselinjen om du har ett forstørrelsesglass med en "+" i.

 

Ref:

post-1-0-48256400-1382513011_thumb.png

 

Om du har dette, trykk på forstørrelsesglasset og trykk videre på "Reset to default" (Eller kanskje tilbakestill på Norsk..)

 

Den "tingen" (har ikke noe godt ord for det selv :P) er den som viser nedtrekksmenyen fra ditt brukernavn, den viser varsler og PM samt en Logg ut knapp. Denne burde ikke forsvinne, men legge seg til toppen av skjermen. Har den forsvunnet hos deg?

 

\\ Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for at jeg skrev feil.. Mente såklart Refresh..

 

Og jeg er ikke helt tilbakestående altså :) Har såklart sjekket at jeg ikke har zoomet inn.

Still a problem....

EDIT: Og ja den er forsvunnet helt fra min skjerm iallefall.. hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for at jeg skrev feil.. Mente såklart Refresh..

 

Og jeg er ikke helt tilbakestående altså :) Har såklart sjekket at jeg ikke har zoomet inn.

Still a problem....

EDIT: Og ja den er forsvunnet helt fra min skjerm iallefall.. hehe 

 

Hvis du har mulighet for å sende meg en printscreen på PM så kan jeg se på det. Virker ikke som at det er noe problem på vår side. (Har testet med alle PC'ene på kontoret, i din oppløsning.).

 

En siste ting, er det mulig at nettleseren din er utdatert, har du mulighet for å prøve med en annen (feks. Internet Exploder eller Firefox)?

 

\\ Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nytt Innhold" knappen funker ikke lenger. Flere som har problemer med det?

Er samme på pc og telefon

 

Hei, hva er det som ikke fungerer? Og hvilken knapp bruker du?

 

Knappen som er oppe til høyre i "hovedruten" som det står "Vis nytt innhold" fungerer som den skal hos meg ihvertfall.

 

\\ Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...