Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Etter du har gått inn på mine innlegg. Så kommer det en rekke alternaltiv du kan velge på venstre side.

Foreksempel: Kun tråder du selv har startet.

 

edit: ja stemmer det:)  men det gjør uansett ikke rede for den ubrukelige søk funksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo noe feil med søkefunksjonen nettopp også. Mulig det er derfor.

Du husket og søke på riktig sted? Og ikke i en tråd bare? Om du er inne på teknisk og søker, så søker du automatisk kun i teknisk og ikke hele forumet.

Er du inne i en tråd. Så søker du kun i den tråden.

Se på denne.

http://bimmers.no/topic/775660-hvorfor-er-det-ikke-mulig-og-prate-om-noe-som-helst-annet-enn-bmw-i-denne-forumdelen/?p=2809661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og en "liker ikke knapp" og en "feil svar" knapp og en "utakk" knapp... Holder med Like knappen og "beste svar" knappen :)

Da tror jeg du misforstod.. for min del (og trolig en del flere), fjerne hele "liker" knappen, sett inn en "Takk" knapp. Fjerne gjerne "beste svar" knappen også, ser ikke ut til å fungere optimalt. Dette er et bmw forum, ikke facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo noe feil med søkefunksjonen nettopp også. Mulig det er derfor.

Du husket og søke på riktig sted? Og ikke i en tråd bare? Om du er inne på teknisk og søker, så søker du automatisk kun i teknisk og ikke hele forumet.

Er du inne i en tråd. Så søker du kun i den tråden.

Se på denne.

http://bimmers.no/topic/775660-hvorfor-er-det-ikke-mulig-og-prate-om-noe-som-helst-annet-enn-bmw-i-denne-forumdelen/?p=2809661

ja:)

 

mm, håper det er derfor, for kan ikke minnes at den har vært så dårlig:p

 

vis nytt innhold har heller ikke fungert di siste dagene - har ikke rukket å prøvd i dag enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert blitt helt nek jeg, men greier heller ikke finne ALLE innlegg og emner til andre brukere. når jeg trykker på profilen kommer det kunn opp kun et knipe emner, og et knipe med innlegg - ca "en side"

 

noe jeg gjør feil kanskje ?

 

Hei! 

 

Om du holder musen over brukernavnet til en annen så kommer det opp en knapp under profilbildet med navn "Finn mine innlegg & tråder". :-)

 

\\ Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er jo det jeg sier. og når jeg trykker på knappen som du viser S.Hafsmo - så får jeg ikke opp ALLE innelg og tråder, men kun et knipe - som en "side" hvor på det da hadde vært logisk å fått opp x antall sider til, foruten det gjør jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at brukeren du sjekker har nok til å fylle ut flere sider da?

Gå inn på meg og finn mine innlegg. Jeg har vel rundt 6 500 innlegg. Så der bør det være mer enn 1 side. Ta gjerne en print screen og vis meg siden om du ikke får noe særlig med treff der heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja..

 

ser nå kanskje hva prolbemet er. Står "(Søk begrenset til å vise fra 05. May 2012)"

 

så på deg da, som ble registrert 16.08.08 så mangler det mye. ser ikke noen plass hvor man kan endre dette.

 

på eldre brukere, som har vært lite aktiv, eller på brukerer med godt spredt aktivitet vil jo dette begrense seg til "en side" selv om de har flere innlegg.

 

merkelig.

 

post-49902-0-19167500-1399251641_thumb.j

 

 

edit: akkurat det samme skjer når jeg bruker "Wackamole" sin metode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare en søkebegrensing som ligger inne for å spare ressurser ;) Om jeg husker rett så befinner den seg i kildekodene en plass, og har ingen ACP-innstilling tilknyttet seg. Den kan derimot enkelt endres eller fjernes med en liten hook :)

post-52827-0-41064900-1399267483_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja..

 

ser nå kanskje hva prolbemet er. Står "(Søk begrenset til å vise fra 05. May 2012)"

 

så på deg da, som ble registrert 16.08.08 så mangler det mye. ser ikke noen plass hvor man kan endre dette.

 

på eldre brukere, som har vært lite aktiv, eller på brukerer med godt spredt aktivitet vil jo dette begrense seg til "en side" selv om de har flere innlegg.

 

merkelig.

 

attachicon.gifslett.jpg

 

 

edit: akkurat det samme skjer når jeg bruker "Wackamole" sin metode

 

 

Sikker på at brukeren du sjekker har nok til å fylle ut flere sider da?

Gå inn på meg og finn mine innlegg. Jeg har vel rundt 6 500 innlegg. Så der bør det være mer enn 1 side. Ta gjerne en print screen og vis meg siden om du ikke får noe særlig med treff der heller.

 

 

ja, er jo det jeg sier. og når jeg trykker på knappen som du viser S.Hafsmo - så får jeg ikke opp ALLE innelg og tråder, men kun et knipe - som en "side" hvor på det da hadde vært logisk å fått opp x antall sider til, foruten det gjør jeg ikke :)

 

 

Er bare en søkebegrensing som ligger inne for å spare ressurser ;) Om jeg husker rett så befinner den seg i kildekodene en plass, og har ingen ACP-innstilling tilknyttet seg. Den kan derimot enkelt endres eller fjernes med en liten hook :)

attachicon.gifScreenshot_2014-05-05-07-22-37_1.jpg

 

Hei!

 

Denne var satt til 720 dager for, som K-E sier, å spare ressurser på søkeserveren vår. Jeg har gått igjennom loggene for minneforbruk og bestemt meg for å prøve å sette denne opp. 

 

Jeg har satt denne til 20år (altså en stund før forumets opprinnelse) slik at man får opp alle poster fra de medlemmene man måtte ønske. Jeg blir å overvåke ressursbruken utover dagen og hvis det ikke blir store problemer så lar jeg det stå sånn :smile:

 

Mvh

\\ Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...