Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, eg har ett problem med min 2004 m54b22 med tm12 kompressor! Når eg trykker inn clutchen etter pådrag eller når bilen har trilla i ein lang bakke og eg trykker inn clutchen så stopper den, av og til så "kjemper" motoren litt for å holde seg oppe på tomgang, men stopper som regel. Dette problemet oppsto etter motorhavari, der stempel i syl 1 sprakk. Eg skifta dyse på den sylinderen og luftmengdemåler og køyrer på 98 bensin. Har leita litt etter falskluftslekasje men inget hell :/ Har du nokon aning om kva det kan ver??

Skrevet

Har skifta lmm men stopper fortsatt..der var en vakumlekasje er fiksa no men stopper fordi.. Skal ta ny diagnose på den, kansje eg må resette noke for att det skal vær i orden... Den vacumslangen var til bensintrykksregulator.. Så har trua på att det har noke med den å. Gjer ;)

Skrevet

P0103 Masse eller mengde luftflow "a" krets høy Det var feilkoden som låg inne no! Eg merka no att bilen jobba hardare for å holde sg i gang, turtalet variera mellom ca 450 å 750 rpm men i dag stoppa den ikkje! Kan o ringane i vanos ha noke med dette å gjer?

Skrevet

Disa ventilen skiller mellom kanalene i innsuget, dvs du har "2 sett" innsugskanaler. Ett sett til lavt turtall, og ett til høyt turtall. Visst den er sprukket slik at du får falskluft,kan det være problemet.

Skrevet

Har funnet ut ka som var gale! Der er en silikon overgong mellom to rør med forskjellig diameter ved lmm... Og der va røret tredd langt uttapå, slik att det skapte turbulens og feilaktige målinger for lmm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...