Gå til innhold

Bsw Stage 1 Oppgradering


Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med Bavarian Soundwerks sin høytaleroppgradering til E46? Vurderer å kjøpe disse høytalerne og suben deres for å få bedre lyd i bilen. Synes det originale Harman Kardon anlegget er mildt sagt elendig i min bil. Kommer fra en F10 med 677 professional anlegg så det er mulig jeg er litt bortskjemt men jeg trodde at Harman Kardon skulle være bra...

 

Andre forslag til oppgraderinger som er bra? Jeg har Busines anlegg uten Navi men har bestilt en Dynavin D99+ som skal erstatte den originale spilleren.

 

Er det mulig å få lyd som i de nye Logic 7 anleggene i en gammel E46 uten å sage og borre og bygge for mye??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en E39 med DSP anlegg. Har kjøpt 8 høytalere fra BSW men har ikke fått somla meg til å montere de enda. Men den største "WOW" opplevelsen jeg har hatt var når jeg bytta ut det originale CD-Magasinet og FM radioen  med en Sony Xperia Z som streamer via blåtann. Jeg bruker Mediabridge 1500. Det var et stort løft i lyden så det er tydelig at det originale Cd-magasinet og FM radioen ikke yter de originale høytalerne eller forsterkeren rettferdighet overhodet, ihvertfall er det slik i E39 med DSP.  Spotify fra telefonen er nå en fornøyelse å høre på og jeg gleder meg til å få på plass høytalerne fra BSW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...