scoot Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Vurderer salg av bruksbilen da studentlivet tvinger fram buss som alternativ! Teknisk info: Årsmodell: 2000 Motortype: 520D 136HK org Kilometerstand: 210 000km Karosseri: Sedan Girkasse: Manuell Utstyr: Klima, Webasto med timer, sportsstoler, sportsratt, cruisekontroll, xenon, varme i stoler. Upgrades gjort av meg: Supersport eksos, sliding armlene, 2din navi-enhet, LED-ringer i Depo lyktene, programmert US-blink. Hjernen er også programmert av "FekZen" på forumet, antas å ha rundt 150hk. Går helt greit og har fortsatt lavt forbruk! Påkostet endel det siste året: - Komplett oppgradert forstilling med powerflex, ALT er byttet bortsett fra støtdemper og fjører. Hjullager, bremser, bærearmer osv osv. - Nye knirkeforinger bak, samt nye bremser bak. - Nylig oljebehandlet mot fremtidig rust ( OLJE - IKKE TECTYL! www.antirust.no ) Bilen oppleves som utrolig god og stram å kjøre. Den sitter bra på veien ( senket med Eibach Pro senkesett, har TÜV på pdf men har ikke fått godkjent den enda ). Det er også nylig utført firehjulskontroll. Det at bilen har webasto med timer er genialt, spesielt nå fremover som gradestokken kryper nedover, denne fungerer utmerket! Bilen sitter skodd på ACS type 4 replica med helt nye dekk, på vinter er det org. 16" BMW felg med OK yokohama piggfrie. Har påkostet den mye for å holde den i stand, og per dags dato er det ingen feil og mangler. Det eneste jeg vil andbefalle er å ta en oljeservice i løpet av høsten. Jeg byttet alle filtre inklusiv veivhusventilasjon våren 2013. Har sikkert glemt noe småtteri, men jeg har i hovedsak gjort mye for å holde bilen teknisk strøken. Negativt: - Ikke strøken - Listene er plastidippet med halvgodt resultat - Framskjermer er lakkert i noe feil nyanse. - Lite rust men det finnes noen bobler rundt nøkkelhull bak, men det er vel ikke sjokkerende? Interiøret er meget helt og pent, ikke rifter i seter eller lignende. BILDER! Ny pris bud over 65 000,- jeg må få bort bilen snarest. Mvh Magnus Langvik FREDRIKSTAD 45066867 Ring eller PM for spørsmål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Quattro is for sissies, hahah beste klistremerket jeg har sett på en bil noensinne hahahah. Du skal ha for en dritpen e39 hvertfall, i wish i had the money Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Hehe viktig å terge audigutta litt takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Er dette for dyrt, eller er det bare ikke E39 interesse om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Generell labert bruktbilmarked for tida... Prisen må nok justeres om du skal selge i løpet av høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Generell labert bruktbilmarked for tida... Prisen må nok justeres om du skal selge i løpet av høsten. Kjekt å vite. Jeg er såklart åpen for bud, innenfor en rimelig grense Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Ser ut som panser å frontfanger er feil farge å? Jeg leter etter en sånn bil men 85 er ikke aktuelt! Ta kontakt om du skal bli kvitt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Ser ut som panser å frontfanger er feil farge å? Jeg leter etter en sånn bil men 85 er ikke aktuelt! Ta kontakt om du skal bli kvitt den Er noe nyanse feil foran der. Du får gi et bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Bilen ryker på finn.no om ei snau uke, Bud over 65 blir vurdert. Bilen må helst bort før vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 Begynner å bli kaldt, Webasto er tingen. ( Løp og kjøp ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 hopp arnebart reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 60 000,- kr bimmerstilbud. Prisen på finn.no senkes til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Virkelig ingen som kjøper 520d til 60000 med så lav km..? Ingen interesse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet November 5, 2013 Forfatter Share Skrevet November 5, 2013 Virkelig ingen som kjøper 520d til 60000 med så lav km..? Ingen interesse? Den er solgt, for 55k. Vanskelig marked om dagen =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg