Thundercoil Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Potensiale der ikke ofte man ser slike hjul på bimmers. Hehe. skal du ha sort innmat i lykter? Og hvordan går den ift e46 316? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Kommer nok lykter med svart innmat etter hvert. Orginal felgene som står på tenker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Den går en del bedre ja:-) og gøyere å kjøre:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Ah. Tenkte meg det Skal denne få tur til ringen? Hehe, var de søte små originalfelgene jeg tenkte på, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Hehe.. Ringen neste år ja:-) så har litt å gjøre:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Skal å hente en sånn her i Oslo til dama nå samme interiør osv Så på den å prøvde den Igår! Deilig seter Peiling på om felger passer fra 3 serie eller no? Må ha noen andre felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Nei, felger er noe drit. Må ha høyt impress vertfall. Sliter vist med 8,5 fremme. Bak slitere. Med 9,5 men da må man sikkert opp i 50 i impress. Jeg har på 16" orginale 7" breie fremme og det er ikke mye de mangler før de er kant i kant fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Jeg kjører med 8,5x19 et35 225/19-35 foran og 9,5x19 et45 245/19-30 bak på vår 1-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Det går fint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Tja. Bak er helt greit, men jeg har ikke så mye senk. Kan hende med mere senk at det blir litt subbing. Framme er det litt vel drøyt (stikker et par mm utenfor skjerm), mener det perfekte ET framme på 8,5 er ET38. Vurderer å dreie av navet på mine felger, dekkpusheren sa at det ikke var noe problem. Har kjørt med dette to sesonger nå, ingen problemer så langt. Ligger bilder i tråden. Bare trykk på signaturen min så kan du selv se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Ok. Jeg tenkte å kjøre 8" et42 rundt hele. Eventuelt 8,5" et 38 bak. Tenkt 50-30 senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Radiobil antennen er nå byttet ut til fordel for orginal BMW kort sports antenne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enoksen Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 e87 er aldri galt, pen bil! Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå