andreaskarm Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2013 Takker. Kan legge til at jeg rett før bildene ble tatt rubbet hele bilen med meguiars, så polerte jeg den opp med scholl s40, og toppet det hele med voks i fra dodo juice:-) hard candy:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2013 Innvendig ble all plast påført meguiars trim restore, skinn påført bmw skinnpleie og elefant fett. Tøy ble påført og renset med bmw textile clean. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Vanlig at 1,6 literen låter som en dieSel på tomgang;-)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Hva er delenr på den lille antennen du kjøpte? Angående lyden i motoren så bør du kansje få et verksted til å sjekke om registeret har hoppet en tann eller to. Det er desverre en veldig vanlig feil på de motorene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Kan de se det på diagnose? Bilen går helt fint både på tomgang og når kjører. Eneste den går litt lavt på tomgang, men helt stabilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Bilen har vært å byttet kjedestrammer på inkallelse i fra bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Det er heller ikke noe typisk kjedelyd i fra den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Ser du skal kjøpe coilovers. Har ett KW Variant 3 sett igjen etter salg av min jeg vurderer å selge. Gått 1.5 sommer sesonger. Fungerer utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Tja.. Tror keg skal ha meg dempere og fjører heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Antenne kjøpte jeg på ebay. Skal se om jeg finner link. Koste 50$ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 OK, dette har 2veis justering av dempere samt høyde forran og bak Fin innstiller fra komfort til bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 http://bit.ly/19yehcc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Pris på det da? Gjerne på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Lyd kommer forøvrig i fra bakant av motor. Nede. Bmw lokaliserte den til mellom girkasse og motor. Men de foreslo å åpne og sjekke registeret uansett. Skjønner ikke helt dette da. Har forstått det slik at ved register problemer så går ikke bilen akkurat fint. Hopper man over en tann så vil jo alt bli feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 kan være kjedestrammer eller lignende som gjør at du får litt slakk i kjedet.. det lager lyd.. ,ofte den lyden man hører når man starter en bil med hydreulistke strammere de første sekundene før du får oljetrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå