andreaskarm Skrevet Januar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2014 Ja, enig i det da.. men skal man kjøre så mangen runder +++ så trenger man ekstra sett bremser, og kanskje dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 Skitten bil, men slik ble cirka senken med Bilstein B12 kitet. 30 fremme og 20 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 har du før og etterbilde ?skiftet du selv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Har bestilt et slikt sett til min 120d.De på gs sa det var 30-30 senk menmen.. jeg vet ikke om det kommer til å gå med mine sommerdekk men håper.19'' 9,5''bak og 8 eller 8,5 fremme. i sommer kjørte jeg 265-30 bak og 235-35 fremmeda den er senket kommer jeg til å strekke dekkene til 235-35 - 19215-35-19HÅPER OG KRYSSER FINGRENE PÅ AT DET GÅR ! (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 Får satse på det. Sliter litt med felg valg selv. Kunne tenkt meg breie felger og strekk, men vi får se:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Så ut som M sport senk Helt passelig det. Spent på looken med sommerfelgene. Kjekt å se at du lever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrQuiet Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Skitten bil, men slik ble cirka senken med Bilstein B12 kitet. 30 fremme og 20 bak. Jeg byttet fra M-sport til B12 Pro-kit i høst. Med M-sport målte jeg fra 33,5cm fra hjulsenter til øverst på hjulbue foran og 32,5cm bak. Altså 1cm større gap framme, fra dekk til hjulbue. Med B12 Pro-kit måler jeg 33,0 både foran og bak. Bilen stuker helt klart forover, da jekken glir greit på plass bak, men foran sliter jeg. Med M-sport gikk jekken min under i begge ender. Kjøremessig opplever jeg M-sport og B12 som ganske lik sånn mtp større myke slaglengder. Slik som ved slakere dumper ala telehiv og tilsvarende. Men på skarpe kanter og brå overganger, slik som hull i veien og skarpe overganger til fartsdumper, så er B12 vesentlig mer sivilisert og komfortabel. Jeg opplever en generelt bedre komfort i B12 enn i M-sport, uten å kompromitere noe særlig på opplevelse av sportslighet. Side-til-side-krenging, slik som i en S-kombinasjon klarer jeg ikke å sammenlikne epler mot epler, da jeg byttet fra M-sport til E92 M3 stab-stag foran, samtidig med at B12-kit'et ble montert. Har standard M-sport stab-stag bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 Ja, bilen heller klart fremover. Jeg bytta fra orginalt understell til dette, og jeg kan ikke si komforten ble verre. I tilegg ble bilen mye bedre å kjøre. S svinger er som natt og dag. Samme med krenging. Her løste liksom den siste biten seg. Spennende å se hvordan den oppfører seg på ringen. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Ja, enig i det da.. men skal man kjøre så mangen runder +++ så trenger man ekstra sett bremser, og kanskje dekk det tror jeg går fint.. tror vi kjørte noe sånnt sist med martin sim 130i og da hadde han slitte dekk fra starten.. men da var det ikke såååå varmt den de dagene heller da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2014 Ja, går nok bra... Får nå kjøpe inn noe greenstuff klosser vertfall og litt annet knask. bak har jeg nye bremser.. Nye dekk skal jeg også ha til i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Hvilken dim skaldu gå for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2014 Regner med 18" av ett eller annet slag. 8" ET38-42 en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2014 Nå er også Blau Weiss voksen kommet også i fra Swissvax, så nå må jeg få tatt en shine. Bilen ser ikke ut i månedskinn. Tror jeg må ha meg spoiler, for baken på bilen blir utrolig skitten fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 da er det bestillt godkjennings time hos biltilsynet. Satser på det går smertefritt Thundercoil og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 hei, hvor høy er bilen fra det laveste punktet under ?forresten vært til biltilsynet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå