abj Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Etter en uke er jeg fremdeles i ekstase! Etter tre år i en Volvo S60 R-Design er det herlig å være tilbake i en BMW Et par modifiseringer er allerede på plass; M-performance enderør, M-performance speilhus og M-performance grill. Toppet med originale BMW ventilhetter. Sopihop og R Andersen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferrek Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Meget pen pil, gratulerer! Må si F3x er BMWs mest vellykede design på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abj Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Meget pen pil, gratulerer! Må si F3x er BMWs mest vellykede design på lenge! Jeg er en av de som ikke synes dette designet var noe særlig helt i starten, men det har virkelig vokst på meg og jeg er enig med deg i at den nåværende 3-serien er særdeles pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Gratulerer med nydelig vogn abj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Lekker bil, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Lekker bil, flotte små detaljer og denne er veldig fin i hvit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Kjempeflott f31, med fine mods. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Har en f10 (carbon sort) vurderer og sette på cardon deksel jeg også på sidespeilene men vet ikke hvordan det vil se ut på den fargen jeg har nå. Har noe steinsprut på sidespeilene så enn å lakkere de tenkte jeg å bytte over tiø carbon deksel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Har en f10 (carbon sort) vurderer og sette på cardon deksel jeg også på sidespeilene men vet ikke hvordan det vil se ut på den fargen jeg har nå. Har noe steinsprut på sidespeilene så enn å lakkere de tenkte jeg å bytte over tiø carbon deksel Her er en sort f10 med karbon speilhus. http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=902448 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Så faktisk ikke så ille ut men jeg kommer nok til å gå for uoriginale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Lekkert! Helt etter min smak. Har lyst på slikt selv bare F30... Men med skikkelig motor da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasso1975 Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Hei, Byttet du ut hele leppa bak ? (til 330) Ser ut som du har krysset av ALT på utstyr lista Fin bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasso1975 Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 hvor kjøpte du speilhusene ? Har du en link.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå