Gå til innhold

downshift's E46 320d sedan


downshift
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe. M-ratt må til, ellers syns jeg interiøret er ganske så ok nå. Skal bli deilig å bli kvitt det bussrattet. 

 

Lyktene er veldig matte, så jeg vurderer faktisk å kjøpe nye glass. Det ser ut som det er mye steinspurt som er "grodd" inn i lyktene. Hvis jeg drar fingeren over glasset føler jeg ingen ujevnheter heller. Kanskje våtslipe med 1200 papir og polere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte sort grill i dag. Den gamle var falmet og stygg + at mange klips var brukket. Ble fint med sort grill syns jeg. 

 

post-53585-0-48123700-1381075331_thumb.j

 

Planer før 2013 er over: 

 

M-ratt

Ringer i instrumentet

Demontere lykter: montere LED AE (tenker Predator Orion V2 6000k), våtslipe / polere lyktglass, 6000k i hovedlys, 6000k i langlys. 

Soting av alle ruter 35% 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bra, flott bil :D

Selv om jeg ikke er fan av sort grill på sort bil, blir jo veldig kjedelig der fremme. Har samme farge som du har og prøvde sort grill, men fikk hakeslepp og tok det av i samme øyeblikk, så plutselig gammel ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. :)

 

Jeg var faktisk i tvil om jeg skulle ha sort grill, da den originale så ikke så værst ut, men den hadde sprukket på flere plasser og var generelt ikke i god stand, så ble svart. Mulig jeg endrer dette senere, vi får se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål ! 

 

Har BI-Xenon lykter i denne. Skal handle AE og bruke disse som parklys. Skal derfor fjerne parklyspæren / eller legge den bak reflektor mtp feilkoder. 

Skal også bytte til 6000k pærer i hovedlyktene. Dette finner jeg relativt enkelt på ebay, MEN

 

Jeg vil også ha xenon eller LED i fjernlysa mine, da de er halogen. Xenon er vel det som gir best lys, men hva slags sett trenger jeg å kjøpe da? Må man ha linser i alt som har xenon? 

Det er kun nærlysa mine som har linser. 

 

Hva har dere i fjernlys? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...