Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Ser bra ut. M-ratt må til, ja! Ser ut som du må polere lykteglassene, gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Hehe. M-ratt må til, ellers syns jeg interiøret er ganske så ok nå. Skal bli deilig å bli kvitt det bussrattet. Lyktene er veldig matte, så jeg vurderer faktisk å kjøpe nye glass. Det ser ut som det er mye steinspurt som er "grodd" inn i lyktene. Hvis jeg drar fingeren over glasset føler jeg ingen ujevnheter heller. Kanskje våtslipe med 1200 papir og polere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Mener jeg brukte ca 1600 tørr, så 3000 vått. Så rubbing og polering. God som ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Monterte sort grill i dag. Den gamle var falmet og stygg + at mange klips var brukket. Ble fint med sort grill syns jeg. Planer før 2013 er over: M-ratt Ringer i instrumentet Demontere lykter: montere LED AE (tenker Predator Orion V2 6000k), våtslipe / polere lyktglass, 6000k i hovedlys, 6000k i langlys. Soting av alle ruter 35% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Kjøp nye, koster 300 å noe på koed pr glass tar eg ikkje feil. Kjøpte nye til min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Har ZKW plastikk, tror de kostet 500,- eller noe slikt per stk. Ikke at det er dyrt, men tenkte å prøve meg på våtsliping / polering først. Hvis det ikke blir noe særlig, så kjøper jeg nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Blir bra dette! Sota lykter bak løfta "dat ass" et par hakk ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Takk Erik, ble veldig fornøyd med lyktene I dag kom det en fin oppgradering i posten. E46 M3 ratt med tricolor stiching ! Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Nå snakker vi! Gled deg til du får brukt det i bilen! Kan være litt uvant i et par dager, men alt etter det er kjærlighet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Veldig fornøyd med kjøpet. Rattet var mye bedre stand enn jeg trodde, helt strøkent såvidt jeg kan se. I helgen blir det montering, så kommer bilder av montert ratt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Dette blir bra, flott bil Selv om jeg ikke er fan av sort grill på sort bil, blir jo veldig kjedelig der fremme. Har samme farge som du har og prøvde sort grill, men fikk hakeslepp og tok det av i samme øyeblikk, så plutselig gammel ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Takk for det. Jeg var faktisk i tvil om jeg skulle ha sort grill, da den originale så ikke så værst ut, men den hadde sprukket på flere plasser og var generelt ikke i god stand, så ble svart. Mulig jeg endrer dette senere, vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Viktigste er at du gjør som du selv liker. Sjeldent man treffer med alt hos alle Personlig digger jeg blacked out BMW. F.eks: Riktignok preface, men det var slik jeg tenkte at min forrige skulle ende opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Syns det ser meget bra ut med blackedout BMW jeg også, så beholder nok grillen Montert ratt i dag. Skikkelig digg ratt ! Syns det gjore mye med interiøret også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Spørsmål ! Har BI-Xenon lykter i denne. Skal handle AE og bruke disse som parklys. Skal derfor fjerne parklyspæren / eller legge den bak reflektor mtp feilkoder. Skal også bytte til 6000k pærer i hovedlyktene. Dette finner jeg relativt enkelt på ebay, MEN Jeg vil også ha xenon eller LED i fjernlysa mine, da de er halogen. Xenon er vel det som gir best lys, men hva slags sett trenger jeg å kjøpe da? Må man ha linser i alt som har xenon? Det er kun nærlysa mine som har linser. Hva har dere i fjernlys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå