Gå til innhold

Lillert's 530ix prosjekt


Lillert
 Share

Anbefalte innlegg

Har tatt av bensinfilter, ingen forskjell! Har prøvd en 6-polet fra m50b20, men den funka ikke. Trenger en 6-polet fra M50B25, så hvis du har det, så sier jeg mange takk, og henter så fort som mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Fint prosjekt. Kult å gjøre noe litt annerledes. Tror bilen blir morsomst å bruke hvis du beholder stuket slik det er. Ser nok bedre ut også. Ellers er det jo bare til å prøve. Ble helt nydelig og gleder meg til å se den helt ferdig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har fortsatt problemer med motoren... Bytta LMM, kamsensor, og lambda. Har også prøvd andre dyser, og andre coiler. Nå har jeg også fått skilt på bilen, så klør litt etter å finne ut av dette :( Er litt småting igjen som lister og litt annet forskjellig. 

 

Jeg skulle også hatt et sett med håndtak som ikke er facelift, så hvis noen har, så må dere hyle ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den er helt gåen får du ikke start, men den kan jo ha problemer. Her er litt info om veiv-sensor :)

"The CPS can get dirty or contaminated or it can fail altogether. Since the CPS is telling the DME when to fire the spark its easy to see that a faulty CPS can cause rough idle, misfire, loss of power, backfire and if it fails completely then the DME doesn't know what position the piston is in and the car will crank but it won't start."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info! da prøver jeg å bytte den :) Slenger ut bilder når bilen er HELT ferdig ;) mangler å montere lister i bunn av dør, justering av dører og grøftelys, så er ikke så lenge til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...