Lillert Skrevet Januar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2014 Skal beholde oransje blinkers og chrome! Dette er avus blue ja Motoren blir et prosjekt for seg selv når jeg er ferdig med bilen. Lakken kjøpte lakkerer, og den ble kjøpt på Fargerike i skien Ble lakkert hos grenland billakkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HermanStein Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Hei Flott farge du valgte Hva skulle wurth ha for det plast rep kittet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2014 Takk for det, meget fornøyd selv! wurth skal ha 4792,- + moms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Skjer det noe her a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 Bilen skal bli kjørbar idag, så kommer en update senere Maximan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaitekQ Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Rått prosjekt og rå farge Lite spørsmål, de kanalane du fjernet nedenfor baklyktene, har sett de kanalene på både E34 og E39. De må jo ha en slags funksjon, vanndrenering kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 Er nok noe drenering av noe slag, men forsto ikke helt fra hvor... Får se hvordan det går, ville såklart ha bort rusta under der, så ble bare til at jeg kutta det ut og sveisa inn en plate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Fikk du bilen kjørbar da? Venta spent på den updaten ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken92 Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Er vel bare noe plateskjøter tenker jeg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 Satser på at det bare er noen skjøter nja, har stått på de to siste dagene nå, men det tok litt lengre tid en forventet å sveise hjulbuene, i og med at jeg fant så mye rust under bodyskyddsen Men nå er jeg ferdig med det! Bakfangeren er festet, og imorgen står skjermer og fremfanger for tur. Mangler litt klips til å feste bl.a. chromelistene rundt dørene, så skal ta en runde med delenummersanking imorgen Ble så sent igår at det ikke ble noen update, rett og slett... Men har noen bilder og dele idag! kommer nok en hel haug etterhvert som bilen blir ferdig Brukt denne sprayen, som jeg fikk veldig billig fra Fargerike Christophersen her i Skien i og med at Car System går ut av sortiment Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Ser veldig bra ut Lillert! Gleder meg til å se hele bilen skrudd sammen, var jo en nydelig farge Og ikke minst stroker-motoren Får du inn en update i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 det gjør jeg også! Idag så har jeg tatt av den ene fremspindelen for å sette på en skive som jeg glemte når jeg monterte akselen... Mye jobb som kunne vært unngått! Ble litt forandring i planene. Idag hadde jeg egentlig tenkt til å få på plass inner- og ytterskjermer, men i og med at det er hobbykveld på bertel o. steen som mitt søskenbarn jobber, så benytter jeg sjangsen til å bruke bukken der til å montere eksosen istede Kommer en update senere ikveld! henfjel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Har vært en del styr idag, med montering av eksos, i og med at jeg måtte hente henger, kjøre ned på vekstedet og hente eksosen, kjøre opp og hente bilen, for så og kjøre bort på bertel o. steen for å montere eksosen. Så etter dette var gjort måtte vi såklart hjem med bilen, og levere hengeren Hadde nå egentlig planer om å ta bilder av eksosen ferdig montert da, men det ble jo såklart glemt... Fikk tatt noen bilder av bilen på bukk da Synes også at høyden ble ganske bra med heveklossene Synes buen følger hjulet mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Ser veldig bra ut! Du burde pusse eksostuppene dine! Evt. kjøpe originale chrome rørhaler som man får fra BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 tenkte å prøve å pusse de med autosol, funker ikke det så prøver jeg meg på de chromtuppene til bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå