Gå til innhold

Hvilken front? BMW 520i E39


Sandre_m
 Share

Anbefalte innlegg

Så nå har tiden kommet for å skaffe seg førstebil! Da falt valget på en bmw 520 e39 som har rullet 214 000km :wub:  Sånn som alle gamle biler har den noen småfeil, blant annet noen sprekker og drit i frånten. Den skulle jo byttes uansett så gjør ikke noe B)  Men hvilken front burde jeg velge? Noen som har noen forslag eller som kan eventuelt linke til noen fine? Skal også ha meg nye lykter!

 

Her er noen bilder av "monsteret" mitt! :D

1378733_10151588172315870_1783418840_n.j

 

995526_10151588172165870_897368119_n.jpg

1375159_10202381210401796_722284538_n.jp

1277310_10202390491473817_1620398121_o.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med "ny" bil!!

en m5 front ser jo alltid bra ut på ein slik bil,men ein facelift med aero kit er jo også fint

Tusen takk!

 

Få på full facelift, da har du plutselig fått deg en nydelig E39 :)

Blir ikke det veldig dyrt? Må ha nye felger å serru...

 

Tror valget står imellom enten M tech eller M5. Men har liksom ikke sett noen av disse i virkeligheten så vet ikke hvem som er finest... Noen som har noen meninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, nå skal jeg banne litt i kirka her og si at jeg syns faktisk pre-face ser litt finere ut enn facelift. 

 

Min 99`520 stod parkert i dag ved siden av en 2002`520, og jeg har vel å merke orginale Hella Xenon med AE, men var noe med fangeren og lyktene på faceliften som skurra litt for min del.

 

Innvendig skal jeg være ærlig og si at detaljene på faceliften løfter bilen noen hakk opp, men utvendig og spesielt da fronten syns jeg faktisk preface er litt finere å se på. 

 

Smett på en M-tech eller M5 front så gjør det mye med bilen i seg selv. 

Og for guds skyld, ikke gå på den blemmen at du kjøper noen jalla facelift-lookalike baklykter på bilen for det ødlegger mer enn det gagner utseende på de bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, nå skal jeg banne litt i kirka her og si at jeg syns faktisk pre-face ser litt finere ut enn facelift. 

 

Min 99`520 stod parkert i dag ved siden av en 2002`520, og jeg har vel å merke orginale Hella Xenon med AE, men var noe med fangeren og lyktene på faceliften som skurra litt for min del.

 

Innvendig skal jeg være ærlig og si at detaljene på faceliften løfter bilen noen hakk opp, men utvendig og spesielt da fronten syns jeg faktisk preface er litt finere å se på. 

 

Smett på en M-tech eller M5 front så gjør det mye med bilen i seg selv. 

Og for guds skyld, ikke gå på den blemmen at du kjøper noen jalla facelift-lookalike baklykter på bilen for det ødlegger mer enn det gagner utseende på de bilene.

 

Nei, skal ha bakdelen så og si orginal som den er nå, kanskje m-tech bakfanger? Men det er framme jeg er litt usikker på hva jeg skal velge... Trur jeg heller litt over mot m-tech front, men er fortsatt usikker ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

 

Blir ikke det veldig dyrt? Må ha nye felger å serru...

 

Tror valget står imellom enten M tech eller M5. Men har liksom ikke sett noen av disse i virkeligheten så vet ikke hvem som er finest... Noen som har noen meninger?

Du har nok sett en E39 med facelift lykter og m5 front før :P

Bare å søke på bilder det, google.

Delene handler du på ebay, da har du plutselig part flere tusinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok sett en E39 med facelift lykter og m5 front før :P

Bare å søke på bilder det, google.

Delene handler du på ebay, da har du plutselig part flere tusinger.

Ja det er klart  :P Men tenkte i virkeligheten siden jeg syntes det er så vanskelig og bestemme seg over pc'en... Men etter det jeg har sett på nå så trur jeg at jeg skaffer meg m-tech fronten! syntes den er utrolig fin på disse bilene. Skal ned på BS Bildeler i skien og se hva de har der, hvis ikke så blir det bestilling fra nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GS* håper jeg? ;)

Dyrere å kjøpe derfra, trolltuning har billige m-fangere :)

Sliter sjøl med å bestemme meg for om mtech eller m5 er finast, landa på m5 fanger med sånn "grill": http://i.ebayimg.com/t/BMW-E39-M5-BUMPER-CHROME-AIR-DUCT-MESH-GRILLE-LOWER-GRID-PANEL-540i-530i-528i-/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/E8oAAMXQLbVRZ4cd/$T2eC16V,!y0E9s2S640GBRZ4cdCqmQ~~60_35.JPG

Men, usikker på om det kler bilen din så godt, siden den er mørk?

Og så er (ordentlige) facelift lykter ett absolutt must på e39! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GS* håper jeg? ;)

Dyrere å kjøpe derfra, trolltuning har billige m-fangere :)

Sliter sjøl med å bestemme meg for om mtech eller m5 er finast, landa på m5 fanger med sånn "grill": http://i.ebayimg.com/t/BMW-E39-M5-BUMPER-CHROME-AIR-DUCT-MESH-GRILLE-LOWER-GRID-PANEL-540i-530i-528i-/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/E8oAAMXQLbVRZ4cd/$T2eC16V,!y0E9s2S640GBRZ4cdCqmQ~~60_35.JPG

Men, usikker på om det kler bilen din så godt, siden den er mørk?

Og så er (ordentlige) facelift lykter ett absolutt must på e39! ;)

Ja GS da, same shit! :P Men takk for tipset på trolltuning, var en del billigere der ja! Blir handel nå i høstferien  :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...