Gå til innhold

Min BMW 420D M-Sport-- SOLGT! Ny bil :)


aplet86
 Share

Anbefalte innlegg

Speed limit info var noe jeg umiddelbart angret på at jeg ikke utstyrte bilen min med. Dette var nok mest fordi jeg tidligere brukte en GPS fra Garmin som viste fartsgrensen til enhver tid (selv om dette ikke alltid stemte). Dermed var jeg vant med at jeg hadde denne informasjonen tilgjengelig, og det var et savn da jeg fikk ny bil med integrert GPS som ikke viste fartsgrensene. Nå som det har gått noen måneder så er ikke savnet like stort, men jeg skulle likevel ønske at jeg hadde brukt de skarve tusenlappene det hadde kostet.

 

Det er bare det at det blir fort veldig mange tusenlapper når man holder på slikt, og man får i grunn veldig få av dem tilbake når man en gang selger bilen. I så måte kan det være fornuftig å droppe en del slike nice-to-have-extras.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, BMW hadde lovet stor pågang av 4 serie, så leveringstid er pr.dags dato 4-5 uker.

Vil du vurdere å la bilen stå hos forhandleren slik at de kan vente til over nyttår med å registrere den? Skulle punktet om bilavgifter i APs statsbudsjett bli gjeldende, så betyr det ca tolv lapper i avgiftslette på bilen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg ble litt nysgjerrig så jeg bygget tilsvarende bil på bmw.no. Med akkurat det samme utstyret (hvis jeg ikke har glemt noe) så havnet jeg på kr 681.520. Det inkluderer frakt og levering. Dette er også den nedtrimmede versjonen, så legg til 17.700 i avgifter. Vinterhjul trenger vi ikke å hensynta, for det ser ut til at bilen på finn leveres kun med sommerhjul. Det bringer totalen til kr 699.220,- Brutto!

 

Man skal være hjerneskadet om man betaler fullpris for den bilen på finn.no. Trekk ifra kr 120.000 så ser det litt mer realistisk ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hehe ;) Som nevnt tidligere, så kjøper jeg heller en loadet 420D enn en 428i med lite utstyr :) Men det er jo smak og behag hva man setter pris på. Men jeg personlig er veldig glad i utstyr!

Denne er kvikk nok med det første, du får jo chippet/tunet den i ettertid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...