Anders_w Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 (endret) Hei ! Endelig er jeg tilbake bak rattet til en BMW igjen etter Noen år med utroskap! Etter at E30'n med 2jz blei solgt har livet aldri vært det samme! Hehe Sier ikke at denne slodda er noen erstatning, men det er moro med noe annerledes å utradisjonelt. Å best av alt, det er en BMW følelsen å sitte bak rattet på gammel bmw er den beste i verden:) For en liten stund siden var jeg i Jönköping å handlet "The Governor" En 1985 modell E23 735ia ! Hvorfor det ble en slik slodde? Jo har alltid hatt lyst på en stor gammel 4 dørs bmw å skli rundt i! Bilen er i ok bruksstand med litt sjarmerende patina her og der. Har svart skinn, treverk, klima, 4 el vinduer, el takluke Cruisecontrol, kjørecomputer, checkpanel, servo, rullegardin i hattehylle, sentrallås å mye annet rart:-) Bilen står nå på h&r fjærer samt 8" og 9x17" BBS RC! Dette har jeg andre planer for så stay put! Det blir ikke noe kosmetisk prosjekt annet enn enkel rep her å der. Den er bra nok til bilens formål. Skal oppdatere ettersom bilen får plass i verkstedet å er klar for vinterens gjøremål:-) Endret August 8, 2014 av Sjøbuse Endret topic. Les forumsregel 3! RS-Heggem, Jørgen Lie, Andy520iA og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Gratulerer med skikkelig bil! I mine øyne er dette myyyyye råere enn E30en...Er gamle knarkerdilligenser som er det grommeste! Ikke åpne bagasjeluka, der finner man enten et partert lik eller kiloer med koka! Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Takk, å jeg er heeeelt enig med deg:-)) Den er skikkelig mafia!!! Å bedre skal det bli:) Å krom hjulbuene gjør det bare enda bedre, selv om jeg i utgangspunktet spyr når jeg ser krombuer! Men å ta dem av er uaktuelt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Gratulerer med fet slede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b3ntsen Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Grattis med ny grom bil! Hentet fra sverige? Hvordan står det til med planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Grom tralle det der, må følge med videre her! Hva er motorplanene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Takk:-) Hentet i sverige ja Planene er mange men ingen er bestemte så vil ikke si for mye om det ennå Men blir nok ankelig coilovers å no 3 delte hjul. Men lommeboka må være med å så vi får se:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Takk, å jeg er heeeelt enig med deg:-)) Den er skikkelig mafia!!! Å bedre skal det bli:) Å krom hjulbuene gjør det bare enda bedre, selv om jeg i utgangspunktet spyr når jeg ser krombuer! Men å ta dem av er uaktuelt:-) Ja, du har helt rett! Den kledde krombuene. Du kan dette med stuk, så gleder meg til å se planene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Gratulerer! Ordntlig skyss det der. Blir spennende å følge med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Ganske vittig med RC'ene som står midt under bilen! Tror den svelger litt hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Der var den ja, gratulerer med herlig bil! Her er det bare å få handlet noen brede hjul ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 har denne tilfeldigvis rulle gjennom kristiansand i løpet av den siste uka? møtte på en som ligna veldig i hvertfall en av de siste dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 har denne tilfeldigvis rulle gjennom kristiansand i løpet av den siste uka? møtte på en som ligna veldig i hvertfall en av de siste dagene! Nei det har den ikke gitt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Kult! Gammel 7'er er det klasse over. Blir vel lavt og bredt regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Åååååå så utrolig gromt! Drømmebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå