Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke utvendig. Mulig jeg tar noe inni, men akkurat når det kommer til interiør, så er det langt ned på lista.

Har noen M-dekaler jeg har lyst til å ha på men :)

Skrevet

Skjønner :) du skal nok få jobbet hardt med både brekk og clutch, men går nok bra :smile:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Regner med det, blir vel fort 50psi i bakdekka og stivt understell til å hjelpe litt på.

• 1 month later...
Skrevet

En liten oppdatering og filmsnutt. Har fått tak i forlengede bærearmer og styrestag, og flyttet feste til styringen lengre inn mot senter på spindelen. Har derfor fått opp imot dobbelt så mye sving som det jeg hadde.

Så et lite klipp av første testing :)

https://db.tt/j2JnEo7I

• 3 weeks later...
Skrevet

den hadde ca 40 grader styreutslag org, btw, så har fått opptil 50% mer regner jeg med, ikke dobbelt (80 grader hadde vert totalt insane :P)

Blir vel litt lettere ikke snurre nå da!

• 6 months later...
Skrevet

Skjer litt her!

Bilen har fått en ordentlig clutch og lettet svinghjul, "carbon"innsug, overdim reimhjul og full supersprint race eksos. ++

f79379fc02612cad9355619de6dce4b9.jpg

19a4b040f979b4d5c48a16b7973cc47c.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

Det over dim reimhjulet har jeg lest om før, hva er det godt for? Og hvordan syntes du lyden ble med nytt innsug :)?

Det skal hjelpe for gassrespons siden motoren vil da gå lettere. Så med de, lettet svinghul og innsuget, så ble gassresponsen en helt annen.

Ellers ble lyden rimelig hissig med race-eksosen fra supersprint og det innsuget. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...