pinadud Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 Hvilken utveksling har du da? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Standard e46 m3 drivlinje, men er en e46 jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juni 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2014 Skjønner du skal nok få jobbet hardt med både brekk og clutch, men går nok bra Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juni 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2014 Litt forskjell på ny og gammel! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 blir smuuud planer om å stickers bombe her å der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2014 Ikke utvendig. Mulig jeg tar noe inni, men akkurat når det kommer til interiør, så er det langt ned på lista. Har noen M-dekaler jeg har lyst til å ha på men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juni 28, 2014 Share Skrevet Juni 28, 2014 Skjønner du skal nok få jobbet hardt med både brekk og clutch, men går nok bra Sent from my iPhone using Tapatalk Regner med det, blir vel fort 50psi i bakdekka og stivt understell til å hjelpe litt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2014 En liten oppdatering og filmsnutt. Har fått tak i forlengede bærearmer og styrestag, og flyttet feste til styringen lengre inn mot senter på spindelen. Har derfor fått opp imot dobbelt så mye sving som det jeg hadde. Så et lite klipp av første testing https://db.tt/j2JnEo7I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet August 18, 2014 Forfatter Share Skrevet August 18, 2014 Et lite kosebilde fra skien Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 den hadde ca 40 grader styreutslag org, btw, så har fått opptil 50% mer regner jeg med, ikke dobbelt (80 grader hadde vert totalt insane )Blir vel litt lettere ikke snurre nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet August 23, 2014 Forfatter Share Skrevet August 23, 2014 Trenger ikke å ta alt bokstavelig mr lettere å ligge bredere ihvertfall! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 Skjer litt her! Bilen har fått en ordentlig clutch og lettet svinghjul, "carbon"innsug, overdim reimhjul og full supersprint race eksos. ++ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Det over dim reimhjulet har jeg lest om før, hva er det godt for? Og hvordan syntes du lyden ble med nytt innsug ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 Det over dim reimhjulet har jeg lest om før, hva er det godt for? Og hvordan syntes du lyden ble med nytt innsug ? Det skal hjelpe for gassrespons siden motoren vil da gå lettere. Så med de, lettet svinghul og innsuget, så ble gassresponsen en helt annen. Ellers ble lyden rimelig hissig med race-eksosen fra supersprint og det innsuget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Du kjører Alpha-N og går jeg ut i fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå