kje Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 "Ødelegger" mye heller felgene fremfor bilen. Kan gå med på moderat valsing... Evt må jeg krype til korset og bytte felgene i 8" bak også. Sukk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Jo, dekkstrekk er ekkelt. Da må du nesten forklare meg hvorfor ? STYGT og se at dekker pakker seg og buler rundt felgen , felgen skal vises fram så litt strekk fortjener alle felger ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Da må du nesten forklare meg hvorfor ? STYGT og se at dekker pakker seg og buler rundt felgen , felgen skal vises fram så litt strekk fortjener alle felger ! +1 sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Bedre å "ødelegge" et par felger enn å ødelegge skjermermene på en entusiastbil. 1+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Den skal du slite med å få til. Da er det ikke mye gods igjen å feste med. Normalen er nok max 3-4mm som kan tas av. Hvor mye som kan taes av kommer jo an på hver enkelt felg, hvordan den er bygd. Jeg har et sett "amg"-felger som man lett har kunne frest av 10mm på, og fortsatt ha bra med gods mellom anleggsflate og kon. Eventuelt så kan man sveise igjen hullet å borre på ny kon lenger ut, så man får mer å gå på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå