APedersen Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Kan du ikke demontere lykta å tette sprekken fra innsiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Kan du ikke demontere lykta å tette sprekken fra innsiden? er en sprekk på 1 cm i glasset går midt gjennom ryggelyset, lar seg ikke tette uten og varme med loddebolt eller noe, og nå er også reflektore full av svarte flekker som du kan se ut i fra bildet. så er nok for seint desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Hmm, okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Mamma fant fram et gammelt bilde av meg, hehe 30 år gammelt ca, noen som gjetter bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 1602? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 hehe, jepp mormor sin bil, hadde den i 17 år burde fått lagd det bilde til avatar kansje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Nice Ja, sikkert folk som kan det i photoshop tråden. Kan jo gjøre det med Tinypic.com, men blir så dårlig kvalitet og feil størrelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Performance-nyrer er aldri feil! Du har truffet bra på fargen her, blått er jo "in" på BMW igjen nå Vurdert hvite felg? Så en lyseblå E60 med hvite felg her om dagen, det var ganske stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Performance-nyrer er aldri feil! Du har truffet bra på fargen her, blått er jo "in" på BMW igjen nå Vurdert hvite felg? Så en lyseblå E60 med hvite felg her om dagen, det var ganske stilig! lurte på og lakke vinterfelga hvite, men får se, er lenge til de skal på igjen nå et av de nye bakdekka: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 355/20? Haha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 ser litt brutalt ut med fisheye er "bare" 285/25-20 da gjorde ikke noe og få på sommerdekka: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 285 er bra det, BMW fortjener breie hjul Bilen ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Følger på med en liten update og bremseskifte forran, ene skiva skulle virkelig ha vært bytta for evigheter siden, lurer på hva han som har tatt eu kontroll sist på denne har drivd med, for den ene skiva har vil jeg tippe det var 75% rust på innersida av bremseflaten godt og få det bytta i hvertfall. har også hatt dissa skivene liggende siden før nyttår så var jo på tide med skift også, men litt skuffende at hulla nå peker motsatt vei av hverandre på hver sin side av bilen, må ringe og klage på det der, går jo ut i fra at de skal være i samme rettning i hvertfall, men det var de ikke her. over til litt bilder: er riktignok et lag med lakk på de, mne hadde en boks med noe 303 cosmos svart stående, såde fikk like greit et strøk til med det før montering! funderer på om calipere må bli svarte også, hadde jo sett bedre ut det hadde selvsagt besøk i verkstedet, min bil og pinadud sin m3 pinadud og crabfish sine biler inne i verkstedet og da når jeg var vel på vei hjem igjen ifra verkstedet kom jeg jo selvsagt på at jeg skulle fikse innerskjermene bak, så da blir det vel en tur til mandag eller tirsdag! pinadud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Verksted i samme bygg som jobbfrukt i bråvannsbakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 er nok bygget ved siden av samme bygg som vågsbygd bilverksted skal flytte inn i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå