Gå til innhold

E60 Mystic Blau - Liten update!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

Kan du ikke demontere lykta å tette sprekken fra innsiden?

 

er en sprekk på 1 cm i glasset går midt gjennom ryggelyset, lar seg ikke tette uten og varme med loddebolt eller noe, og nå er også reflektore full av svarte flekker som du kan se ut i fra bildet. så er nok for seint desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Performance-nyrer er aldri feil! Du har truffet bra på fargen her, blått er jo "in" på BMW igjen nå ;) Vurdert hvite felg? Så en lyseblå E60 med hvite felg her om dagen, det var ganske stilig!

 

lurte på og lakke vinterfelga hvite, men får se, er lenge til de skal på igjen nå :P

 

et av de nye bakdekka:

14896407-F876-4EA0-9BB7-D4133405CFD0_zps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Følger på med en liten update og bremseskifte forran, ene skiva skulle virkelig ha vært bytta for evigheter siden, lurer på hva han som har tatt eu kontroll sist på denne har drivd med, for den ene skiva har vil jeg tippe det var 75% rust på innersida av bremseflaten :P godt og få det bytta i hvertfall. har også hatt dissa skivene liggende siden før nyttår så var jo på tide med skift også, men litt skuffende at hulla nå peker motsatt vei av hverandre på hver sin side av bilen, må ringe og klage på det der, går jo ut i fra at de skal være i samme rettning i hvertfall, men det var de ikke her. over til litt bilder:

DSC_0003_zps0d81ae79.jpg
er riktignok et lag med lakk på de, mne hadde en boks med noe 303 cosmos svart stående, så
de fikk like greit et strøk til med det før montering!

DSC_0020_zps5c097099.jpg

DSC_0026_zps165b9289.jpg
funderer på om calipere må bli svarte også, hadde jo sett bedre ut det :P

DSC_0042_zpsd904e803.jpg

DSC_0036_zps0fef747f.jpg
hadde selvsagt besøk i verkstedet, min bil og pinadud sin m3

DSC_0008_zps17f2b46f.jpg
pinadud og crabfish sine biler inne i verkstedet

og da når jeg var vel på vei hjem igjen ifra verkstedet kom jeg jo selvsagt på at jeg skulle fikse innerskjermene bak, så da blir det vel en tur til mandag eller tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...