Diiesel Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Ting jeg selv kunne ha kjøpt: Genser T-skjorte Arbeidsdress Telefon deksler Skiltholder Klistremerker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Heisann! Går det ann å kjøpe kun én skiltholder? Den ene har gått i stykker (jeg som tabbet meg ut ) Hvem skal jeg ta kontakt med? Edit: Har sendt PM til Med, men ingen svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Januar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2014 Heisann! Går det ann å kjøpe kun én skiltholder? Den ene har gått i stykker (jeg som tabbet meg ut ) Hvem skal jeg ta kontakt med? Edit: Har sendt PM til Med, men ingen svar Det er kanskje flere som lurer på dette, så her kopi av svar på PM 8.1: Jeg tror ikke vi oppretter et eget produkt med en skiltholder nå, rett og slett fordi prisen bare vil bli 25% rimeligere pga. frakten til Posten som vil bli det samme for oss uansett Det er mulig vi selger skiltholdere enkeltvis senere, når vi får inn flere produkter og kan gå for en fast frakt uansett hvor mye/lite man bestiller for totalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radical Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Hva med streamere til ruta? Fikk laget selv, men hadde vært moro å ha i nettbutikken? mkj, Diiesel og Kattlikzm reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Hf Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Vet kle hvem jeg skal spørre, men bestilte bimmers skiltplater for et par uker siden. Hvor lang tid skal det egentlig ta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Vet kle hvem jeg skal spørre, men bestilte bimmers skiltplater for et par uker siden. Hvor lang tid skal det egentlig ta? Hei, så denne først nå. Du skal spørre meg Denne ble sendt 7. mai, så jeg antar du har fått settet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 skiltplater pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Juni 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2015 skiltplater pris? Vi er dessverre for øyeblikket utsolgt for skiltplater. Ny versjon med den nye logoen kommer inn om ikke så alt, alt for lenge. Pris er ikke satt på disse enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 No då?[emoji16] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå