Gå til innhold

Foring til casterstag E39

Mikael-B
 Share

Anbefalte innlegg

Prøvd å søke litt rundt dette, men fant ikke noe særlig.

Originale casterstag foringer på E39 med sekser er bare å kaste i søpla, minns å huske at man kunne bruke foringer fra M5 i stag til biler med 6er?

Eller er det noen andre type foringer folk her bruker som holder bedre og strammer opp litt mer?

Tenker ikke rein aluminum, er trossalt en bruksbil, men gidder ikke skifte foringer hver halvår.

Hadde polyforinger i gamle bilen, ikke superfornøyd med de men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men foringen blir jo ikke dårligere av å gjøre det. Brukte skivene ja :) Monterte samtidig de samme foringene på en kamerat sin bil, og de var noenlunde like gåene etter et års tid..

Sett litt på et alternativ hos Rogue Engineering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei, men siden foringene beveger seg rundt metallhylsen så fort du senker bilen på bakken er det jo helt unødvendig å styre med det. Det er jo en av de geniale tingene med powerflex, at de beveger seg etter bilens høyde. Derfor de holder lenger.

Prøv powerflex black series? De skal jo være enda kvassere enn de originale lilla. Jeg har kjørt på de lilla både på E34 og E39, og jeg kan ikke si jeg syns de ryker så voldsomt fort. I tillegg er de billige, og enkle å bytte :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...