Mikael-B Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Prøvd å søke litt rundt dette, men fant ikke noe særlig. Originale casterstag foringer på E39 med sekser er bare å kaste i søpla, minns å huske at man kunne bruke foringer fra M5 i stag til biler med 6er? Eller er det noen andre type foringer folk her bruker som holder bedre og strammer opp litt mer? Tenker ikke rein aluminum, er trossalt en bruksbil, men gidder ikke skifte foringer hver halvår. Hadde polyforinger i gamle bilen, ikke superfornøyd med de men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Jeg har polyforinger på min, jeg er superfornøyd. Er det noen grunn til at du ikke ble fornøyd med de i gamlebilen? Andbefaller og kjøre poly både i Casterstag og Nedre bærearm. Det utgjorde myyee på min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Var veeeeldig slakke i de etter et års tid. Enda jeg gjorde riktig med monter (stramme til i kjørehøyde, med riktig moment osv.)Og med slakke i de = skeive bremseskiver... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Du trenger ikke stramme powerflex foringer i riktig kjørehøyde, det er jo en av fordelene. Husket du å bruke skivene du fikk med da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Ja, men foringen blir jo ikke dårligere av å gjøre det. Brukte skivene ja Monterte samtidig de samme foringene på en kamerat sin bil, og de var noenlunde like gåene etter et års tid.. Sett litt på et alternativ hos Rogue Engineering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Hehe nei, men siden foringene beveger seg rundt metallhylsen så fort du senker bilen på bakken er det jo helt unødvendig å styre med det. Det er jo en av de geniale tingene med powerflex, at de beveger seg etter bilens høyde. Derfor de holder lenger. Prøv powerflex black series? De skal jo være enda kvassere enn de originale lilla. Jeg har kjørt på de lilla både på E34 og E39, og jeg kan ikke si jeg syns de ryker så voldsomt fort. I tillegg er de billige, og enkle å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 På min forrige e39 byttet jeg etter 12 år,da begynte foringene å bli litt slitt,skjønner ikke hvor folk må bytte disse så ofte,tror ikke de er skiftet på min 2000 modell heller,den er fast og fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Faren min kjøpte sin 525tds i 2001 tror jeg, hadde vel gått rundt 80000 km tror jeg. Nå har den gått 180-190000 km og han måtte bytte i fjor, da var den helt skutt.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå