Gå til innhold

Min 123d Performance (Nürburgring reisebrev s29)


Papperboy
 Share

Anbefalte innlegg

luksusfellen neste.. spontanbestillte meg M3 stabstag frem og bak på koed da jeg så de hadde brukt inne,, var ikke så dyrt.. men var ikke helt innregnet i budsjettet heller.. Sikkert flere her som er kjent med det :P

Hvor mye betalte du for bak? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt likt 1M, bare at jeg fikk en custom laget for diesel :) Det var svært vanskelig å finne noen som kunne lage en eksakt kopi, men jeg fant til slutt en fyr som holder til i polen via ebay.

Send han en melding og vis til bildene mine :) Fikk også med hvite led lys, disse må loddes på.

http://www.ebay.co.uk/usr/best-white-dials?_trksid=p3984.m1439.l2754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg kjøpt meg GPS dongle som logger 10hz, som jeg kobler opp til harry's laptimer, så her skal det logges

post-42885-0-93522300-1400767808_thumb.j

 

 

 

litt rundt dette.. man har også Gps på telefonen som fungerer helt greit.. men denne er lagd for å se hvor telefonen er og til nød for navigering med google maps eller annen app.. og dette fungerer helt topp til sitt bruk..

da vanlige trelefon gps'en har 1hz altså 1 posisjonsvisning i sekundet så vil man jo få rundetiden i +/- et sekund og den vil da ikke være så nøyaktig på posisjoneringen på banen.. (fordi den bare tegner en strek mellom punktene som kommer hvert sekund)

denne er da 10hz så den vil vise nøyaktighet på 0.1 sekund på runden og man vil mye bedre kunne se hvilken linje man tokk osv.. på denne måten kan man se over rundetidene sine å se hvor man taper tid og hvor man vinner tid.. på dataen etterpå eller under treffet.. omtrent alle som driver med racing gjør dette for da kan man sammenligne linja til den raskeste med de andre å se hvordan man skal kjøre for å være raskere

Gleder meg til å prøve dette på lørdag/søndag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...