Gå til innhold

Min 123d Performance (Nürburgring reisebrev s29)


Papperboy
 Share

Anbefalte innlegg

Bare presiserer, dersom Fredriks innlegg var noe uklart; Jeg skal ha Norsk flagg ved førernavnet og Fredrik skal ha Regnbueflagg.

HAHA det kan du tro.. tror nok dieselen har en stor fordel når det kommer til å kjøre langt på minst ;) ja du har kanskje 20km't mere enn meg i toppfart.. MEEEN hvor mye tror du at du får brukt det :P skal vinke til deg når du står å fyller Bensin på en eller annen stasjon langs autobahn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

da har jeg fått gjort litt småtteri på bilen..

jeg har justert inn KW'ene til hva KW anbefaler.. ( de stod alt for mykt da dama til Erik var gravid når han hadde de på sin 118d)

så nå er den stiv som et helvete :P akkurat sånn jeg liker det.. lurer på å løsne den 2 hakk i ræva for å kompansere for at jeg har stivet opp med M3 stabstag bak.. men det er jo veldig lett å gjøre så det er ikke noe problem å gjøre på ringen :)

ellers har jeg gjort klart alt av minnekort pakket ned gopro's og laptops og andre kameraer.. prøvd mine nye oakley frogskins i hjelmen..

tatt en skikkelig invendig vask.. (tar utvendig i dag) bare noen timer til vi drar,, begynner å få sommerfugler :)

 

post-42885-0-03778300-1404038401_thumb.j

 

post-42885-0-68154800-1404038406_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...