Papperboy Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 BALLE!!! første gang i mitt liv jeg kankjørter en felg så måtte det være mine nye Apex felger.. :/ ikke den verste kankjøringa.. men alikevel JÆVELIG kjip.. kjøper meg nok en ny felg etterhvert.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Fyfaen så uflaks du har hatt med denne lille tøffe bilen da! Har kantkjørt felger selv en gang, men det var bare en 17" M6 replica felg, så det var vel egentlig mer morsomt enn tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 kjipern.. Har dere bestillt tur til ringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 ja vi bestillte i januar vi er fortsatt plasser http://www.destination-nurburgring.com/ bestillte hotell her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 er jo umulig å få hotell.. alt er fullt.. vi skal første uken i august ser det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 nei var ikke noe stress. men hvis man ikke absolutt skal bo på hotellet til morra til sabine vi pleier å bo på blau eche i adnau og var masse rom ledig når vi skulle dit ihvertfall ser nå¨at DN10 er utsolgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Vi ville bo på Dorint hotellet, eventuelt Tiergarten... Men det skjønner vi jo er vanskelig.. Vi har pleid å bo på lindner hotellet.. I Grune holle. Men det var fullt der og.. Ser ut som vi må bo i adenau vi også.. Er vel litt mer liv der uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 ja er ikke noe stress og man veil vel egentlig ikke bo på dorint da det er/var linder group.. men vet ikke hvordan det er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 BALLE!!! første gang i mitt liv jeg kankjørter en felg så måtte det være mine nye Apex felger.. :/ ikke den verste kankjøringa.. men alikevel JÆVELIG kjip.. kjøper meg nok en ny felg etterhvert.. :/ What? Med like mye stil som da jeg gjorde det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Nei.. på mongo bensinstasjon.. over en meter fra pumpa til kanten.. så syntes jeg at jeg var litt langt unna.. så da sa det skrap.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 den er møkkete også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 det der var ikke så gale. puss med fint sandpapir.. så ser du ikkje det så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Bare så kjipt på nye felger :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Synd med felgen men du får pusse litt hvis det ikke er så dypt Sent fra min T18+ via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Perfekt bak, litt lavere forran = perfekt (i mine øyne) vel å merke ") Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå