lagunilla Skrevet Oktober 17, 2013 Skrevet Oktober 17, 2013 Prøvde det i sta løsa den overse bremse slangen, overgangen fra metal til gummi kobling, og stemplet ville fortsatt ikke røre seg, Noen flere tips ? Du har løsna slangen, likevel vil den ikke glide tilbake? Da må du være klar over at caliper må byttes.
330iat Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2013 Kommer med noe bilder i morgen, Blir litt frustrert da jeg har fått meg ny jobb i Stavanger og skal flytte fra nordtrøndelag snart, og det har vært kjedelig og måtte vente på deler..
Julianv Skrevet Oktober 18, 2013 Skrevet Oktober 18, 2013 Som jeg nevnte tidligere.. Det har niks nada njet å si om luftenippel er åpen eller ei når du skal presse stempelet tilbake.. Gjør dette daglig som bilmekaniker og har ALDRI hatt behov for å løsne luftenippel. Bytt calipper og kjør videre! stig. reagerte på dette 1
TerjeA Skrevet Oktober 18, 2013 Skrevet Oktober 18, 2013 Viss du ikkje klarer å presse inn stempel med en stor tang eller lignende, går stempelet treigt. Det aller enkleste da er å bytte hele kalipperen da du allerede har ødelagt luftenippelen. Vis stempelet går som det skal, så går det fint å presse det inn uten å opne bremseslangene.
bjalle Skrevet Oktober 18, 2013 Skrevet Oktober 18, 2013 Har du prøvd å søke på nbfbildeler.no,mulig at noen i nærheten har en kaliper,den må jo uansett byttes.
Julianv Skrevet Oktober 19, 2013 Skrevet Oktober 19, 2013 Koed har kjempebillige byttecalippere til 330. Mener det var rundt 1000kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå