Nesskvikk Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Fjernlys lyser hele tiden. Lyser også når kun parklys skal lyse. Lyser også når lys er avslått ( ikke kjørelys, tyskimport ). Noen som har opplevd noe lignende eller har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Rele som henger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesskvikk Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2013 Usikker. Kan utdype problemet litt. Var litt kjapp når jeg postet det. Når alt av lys skal være avslått lyser fjernlys når hendelsen står i posisjon for nærlys, skyver jeg hendelen fram slik at den står i posisjon for fjernlys slukker lysene. Når lysbrytern står på parklys lyser fjernlysene når hendelen står i posisjon for nærlys, skyver jeg hendelen frem slik at fjernlysene skal lyse slukker fjernlysene. Vrir jeg bryteren over til hovedlys, lyser fjernlysene uansett hvilken posisjon hendelen ved rattet står. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Ja, hørt om det prøv å restarte lysmodulen din:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesskvikk Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2013 Hvordan restartes lysmodulen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 vet du hvor den ligger? isåfall, ta av di 3 kontaktene og vent litt. så setter du kun i strøm først så di andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesskvikk Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2013 Antar det er denne? I hvilken rekkefølge skal kontaktene settes tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skruern Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Denne modulen har en uheldig plassering for kondens og vann fra takluke via stolpen som frostspenger en del komponenter. Om du finner Bayerfun sin tråd med bilde her på forumet om lignende problem kan du forsøke å re-lodde den motstands rekken som han henviser til. Har selv god erfaring med hans genistreker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Ikke nødvendig du trenger og lodde noenting, jeg restartet min og det fungerte igjen.dra ut alle sammen! så starter du med den svarte til høyre så den i midten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 http://www.autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=130Denne hjelper deg nok her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Ikke nødvendig du trenger og lodde noenting, jeg restartet min og det fungerte igjen. dra ut alle sammen! så starter du med den svarte til høyre så den i midten Har også vært borti dette. Og hos meg også virket det å bare koble den ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesskvikk Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2013 Tusen takk for alle tips jeg har fått!!! Ser desverre ut som det er et eller annet som ikke fungerer på kortet. Hvis noen har peiling på hvor det går an å finne skjema på selve kretskortet, hadde jeg vært veldig takknemmelig for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Det er vel en god del lettere å kjøpe en ny brukt en. Den skal kunne kodes mener jeg, selvom den er brukt. Men meg bekjent så er det ikke mange som har skjema over disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå