Vegipi Skrevet Oktober 19, 2013 Skrevet Oktober 19, 2013 Hadde et uhell i dag.. Klare å seile i autovernet... Noen som klarer å se om skadene blir dyre?Er vell langt ifra å bli kondemnert med tanke på at bilen er såpass dyr?bmw 320da e91 2009 modell.Har sjekket pris på delen oss gsbildeler å havnet ca oppimot 100.000,- for bare deler.Hjulene peker vær sin vei å ene hjulet står klistret opp i frontfangeren.Sorry for dårlige bilder..
Sjøbuse Skrevet Oktober 19, 2013 Skrevet Oktober 19, 2013 Hvis du søker på pris hos noen andre enn GS så blir det mye billigere. Men ville nok hørt med forsikringa på dette. evi reagerte på dette 1
Vegipi Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2013 Har kasko ja Blir å få fra skreven en god del mindre pga 12000 i kjørelengde i året og jeg har kjørt 40000 km de 3 siste mnd..Har også 25 års forsikring mens sjåføren er 18 Noen som veit ka som skjer da?
Thewiz Skrevet Oktober 19, 2013 Skrevet Oktober 19, 2013 Du får nok en heftig regress tenker jeg. Burde du få også spør du meg. username83 og Eksos reagerte på dette 2
Sjøbuse Skrevet Oktober 19, 2013 Skrevet Oktober 19, 2013 Blir vel det samme som å kjøre uten forsikring det? Siden bilen ikke er forsikret etter 12 000 km og bilen ikke er forsikret for ungdom bak rattet. Blir sikkert forsikringssvindel også om man melder fra. Det beste da blir vel å fikse bil med deler fra koed. Selge bilen, og kjøpe noe du har råd til å forsikre.
Simennzz Skrevet Oktober 19, 2013 Skrevet Oktober 19, 2013 Ved ekstra kjørelengde får du mindre igjen. Fikk igjen ca 6k mindre da kjæresten kræsjet bilen som var kjørt 5k over årlig kjørelengde.
Vegipi Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2013 Egenandel øker med 5.000,- ved sjåfør under 23 år fant jeg ut i forsikringspapirene mine. Så blir 11.000,- i egenandel. Fant også ut at jeg hadde ganske mye kjørelengde årlig, så har bare kjøre 16000 km over.Har også 75% (A) bonus så får ingen bonustap ved skade. Har ennå ikke funne ut noe med overskredet årlig kjørelengde :/ noen som veit?
buskmann Skrevet Oktober 19, 2013 Skrevet Oktober 19, 2013 Hvis du kjøpte forsikring for 25 000 km, så stoppet naturligvis forsikringen å gjelden den dagen du bikket 25 001 km. Noe annet ville vært forsikringsbedrageri. Anbefaler å ta kontakt med noen tyskere med det riktige verktøyet. Ved neste øyekast kan det hende kilometerstanden har endret seg...
Simennzz Skrevet Oktober 19, 2013 Skrevet Oktober 19, 2013 Hvis du kjøpte forsikring for 25 000 km, så stoppet naturligvis forsikringen å gjelden den dagen du bikket 25 001 km. Noe annet ville vært forsikringsbedrageri. Anbefaler å ta kontakt med noen tyskere med det riktige verktøyet. Ved neste øyekast kan det hende kilometerstanden har endret seg... Bullshit. Dersom du overskrivder kjørelengde, betaler du det som premien skulle vært + noe ekstra som jeg ikke vet hvordan regnes ut. Du må bare ringe forsikringsselskapet, er ikke forsikringssvindel å kjøre over kjørelengden og under alder. Det påvirker deg økonomisk derimot, og hvor mye kan de regne ut for deg relativt raskt.
e30 tic Skrevet Oktober 19, 2013 Skrevet Oktober 19, 2013 Ernok kun egenandelen som endrer seg. Det stod vertfall spesifisert npr jeg hadde m5 forsikret
Alpejohn Skrevet Oktober 19, 2013 Skrevet Oktober 19, 2013 Stemmer det, blir bare dyrere, på samme måte som med førere under grensen. Men en annen ting er jo om du hadde sommerdekk og det var glatt, uforsvarlig kjøring og slikt, vil ikke det også spille en rolle? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
m520 Skrevet Oktober 19, 2013 Skrevet Oktober 19, 2013 Blir nok bare høyere egenandel. Hvor mye er jeg ikke sikker på, men burde ikke være så det ikke lønner seg ihvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå