wicky124 Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Er lissom det....Du investerer 100k...også kjører du til den er smådau..og selger etter 3år for 70... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Var i utgangspunktet Fredrik som kom med den påstanden som jeg så sa meg enig i etter hva jeg mener, det mest riktige er nok å rette spørsmålet mot ham. Men du kan vel heller starte med å forklare hvorfor det ikke er slik vi mener Nei det gjorde han ikke, det var det du som påstod. Ergo det er du som skal backe opp denne påstanden din. Så får vi være enige om å være uenige om dette også stopper vi her Jeg mener det jeg mener og dere mener det dere mener Nå er vi langt på siden av trådens tema... Ergo du tok feil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Har du ikke noe fornuftig å si? Hver gang jeg ser noe fra deg så er det bare frekkheter mot Fredrik90. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Dere må gjerne la denne M50 vs M52 diskusjonen gå vidre på PM slik at denne tråden ikke blir full av off topic. Eller dere kan benytte dere av chatten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå