Gå til innhold

***Glad jeg fikk pengene mine! - SS Performance KONKURS!***

Erikyog
 Share

Anbefalte innlegg

Nå kjenner jeg ikke så mye til SSP, og jeg har forsåvidt heller ikke noe imot de, men det jeg har reagert litt på i det siste er at de har satset på, i mine øyne, "uselgelige" biler.

En av disse er en X5 M som er ombygget, og ligger til litt over en million. Bilen er sikkert god den, men man skal ikke så mange hundretusenlappene opp før man får en helt original med de fordelene det gir.

En ting er e39 M5, e46 M3 og slikt, men er man på jakt etter en bil til millionen og vel så det, så har man gjerne nok penger til en original også.

Uansett så er det jo litt synd at det går den veien det går, selv om ikke alt har like bra rykte på seg, har de laget mye tøft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo litt kjedelig, var jo artig at vi hadde en egen Norsk BMW bygger. Men de kommer nok på bena igjen skal du se, noe annet hadde vært leit.

Det som er leit er om de plutselig bare dukker opp igjen under et annet AS om de skylder folk penger. DET er leit, og det er en stor feil i de norske lovene som gjør at slikt er mulig. Om man skulle pådra seg konkurskarantene så er også den lett å unngå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig overraskende på en måte. Men på en annen ikke, de har bygd mye rått, men syntes mye av det ikke er solgt dessverre. Bra de har kommet seg på beina igjen. Men en konkurs er på ingen måte koselig for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig overraskende på en måte. Men på en annen ikke, de har bygd mye rått, men syntes mye av det ikke er solgt dessverre. Bra de har kommet seg på beina igjen. Men en konkurs er på ingen måte koselig for noen.

Problemet her er som Awt var inne på at bilene de bygger er for tungsolgte, det er hardt å selge en E87 med 1M motor til 500 000 kr. Samme med E91 "M3" til 600 000, nå var de jo heldige å få lurt den E90 "M3" greia på han MGP nautet Solli Tangen ;) Føler også at mye av bilene er sykt råe og gjennomført bygget helt til det kommer til interiøret, var ikke bare jeg som reagerte på sveivevinduer bak i E46 "M3" Touring.

Menmen, de kunne sine ting og jeg håper vi får se flere kreasjoner fra disse gutta i fremtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at de er ute av drift noen uker, tar som regel litt tid å rydde opp konkursboet og selge det. Hvem som helst kan jo gå inn og by på det, bare å kontakte adv. som er oppnevnt. Regner med SS eller den som ender med å kjøpe boet må stable en god del penger på bordet dersom de hadde mye biler inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...