Gå til innhold

Jekkfeste rustent E39

Mariuse34
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skulle legge om til vinterdekk her nå. Da forsvant plutselig venstre jekkfeste foran. Det lagde også en bulk på kanalen. 

Spørsmålet er: Hvordan fikser jeg dette. Må hele kanalen fikses, kan deler av denne fikses? Hvem selger det jeg trenger isåfall? Noen mer erfaring. Jeg har skjønt at jekkfestene samler opp en del dritt og ruster på E39, så det må være noen andre som har adressert denne dritten før? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke på liv og død skal bevare bilen i veldig mange år fremover, så ville jeg bare ha latt det være.

Det er snakk om veldig mye rust som skal til før den ikke går igjennom PKK.

En kompis av meg har også en svært høy kanal på ene siden bak, og det nevnes ikke på PKK.

E39 er tross alt biler som begynner å bli gamle, så da er det mange biler til salgs, som er billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo ikke bruke jekkfestene når dere skal bytte til vinterhjul eller å skru , jeg løfter alltid lenger inn på en bærekule eller noe sånt med bedre hold :)

Det er helt riktig! Men greit at ting er i orden likevel. Får se hvordan jeg løser dette. Utredet et par alternativer nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo ikke bruke jekkfestene når dere skal bytte til vinterhjul eller å skru , jeg løfter alltid lenger inn på en bærekule eller noe sånt med bedre hold :)

Jepp, dumt å bruke jekkfeste når man skal jekke opp bilen :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...