Gå til innhold

[Solgt] Min 2007 E92 335i "Hartge" | foliert matt blå metallic side 7

Omnislash
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis jeg var deg ville jeg kjøpt en original M-sport bakfanger fra koed.no. Der er det som regel billigst og original har best passform. Nå vet jeg ikke om den der kopi eller original den du linker til, men har lest veldig varierende erfaringer om lang leveringstid og folk som ikke får varene sine fra Schmiedmann.

Fangeren passer uansett, men du trenger en diffuser som er laget for 4 rør på eksosen. Husk å velge en som har PDC da. :P

Ja, da tar jeg en titt på koed.no takk for tipset. Passform og originalt er å foretrekke uten tvil.

Holder meg unna Schmiedmann da.

Ja, må ha diffuser som er for 4 rør, den jeg lenket til hadde det. Tror carbon ville vært å foretrekke og carbon nyrer, da får jeg mer gjennomført look, og bryter litt med all sølvfargen. Er forsåvidt fornøyd med bilen som den er, men prikken over i'en ville vært dette.

Ja, PDC må være med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har lenge hatt lyst på noe litt grommere, uten å måtte ta steget til M-klassen.

Jeg har gått igjennom utstyrslisten og det som er av Hartge. Mener med nybilprisen på 865k, pluss 200k i ekstrautstyr og sikkert mellom 80-100k for alle Hartge oppgraderingene som er blitt gjort på den så er jo dette en ganske påkostet og dyr bil. (Jeg har jo da fått mye bil for pengene)

Det er ikke noe tuning på den lenger. Så prisen på Hartge.de var 2550Euro for den.

Men den er blitt fjernet, sikkert et kriterie SPZ bil satte for å ta inn bilen.

Jeg vil anta at den har Hartge utstyr for betydelig mer enn 80 - 100k. Ordinærprisen for slike hjul du har er ca. 70k, i tillegg kommer skjørtene, eksos, interiørlistene (husker disse kostet ca. 23.000,-), diffen osv osv. Fikk tak i prislisten på Hartge sitt ekstrautstyr da jeg drømte om denne bilen, og det kostet MYE - så jeg vil tippe at Hartge utstyret på den nok beløpte seg til et sted mellom 200 og 250k... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin bil! Selv om jeg heller hadde gått for M pakke, men det er smak og behag :)

M-pakken er fin den også. Er vel derfor jeg ønsker m-sport bakfanger, men alt til sin tid :) Skal jo overleve med samboeren også en stund til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anta at den har Hartge utstyr for betydelig mer enn 80 - 100k. Ordinærprisen for slike hjul du har er ca. 70k, i tillegg kommer skjørtene, eksos, interiørlistene (husker disse kostet ca. 23.000,-), diffen osv osv. Fikk tak i prislisten på Hartge sitt ekstrautstyr da jeg drømte om denne bilen, og det kostet MYE - så jeg vil tippe at Hartge utstyret på den nok beløpte seg til et sted mellom 200 og 250k... :)

Ja, jeg har prøvd å være moderat med beløpsantydningen, så jeg ikke fremstår som en som overdriver her :P

Men det er jaggu meg snakk om mye penger ja. Jeg hadde nok aldri brukt sånne summer i påkost på en bil. Da hadde jeg vel strengt tatt heller kjøpt en original M3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fete dem!

Hvor kan man bestille de, og hva koster de evt. og passer de Hartge eksos? :)

Hvis de blir for dyre eller ikke passer så får jeg se om jeg får tak i samme type som Håvard sin gamle har nå. Det er bare sort tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uansett fin bil! :) sitter det noe chip i bilen med tanke på at det er Hartge look?

Det har vært chip på den, men jeg tror ikke den er der lenger. Tror forhandleren har enten fjernet den, eller forlanget at tidligere eier skulle gjøre det før den ble levert inn. Vet ikke om det er mulig å sjekke om den fortsatt er der, bare at den er innstilt på "stock" ? :)

ESS sin kan jo endres mellom Stock, Stage 1 og 2 (såvidt jeg vet)

Endret av Omnislash
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...