donkalin Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 (endret) Får vel lage en tråd om bilen min jeg og da, bilen er en 1999 mod bmw 728. Jeg kjøpte bilen i bergen av EndreM som også er forum bruker. Jeg leta lenge etter e38 før jeg til slutt bestemte meg. Hadde noen kriterier og denne hadde nesten alle! Facelift,shadowline, sport contour stoler, sort skinn, m- sport ratt og den var uten takluke! Akkurat som jeg ville ha den! Var i utgangspunktet på jakt etter en blå eller grønn, men Titansilber ble det og nå er jeg veldig fornøyd med det! Link til ønskes kjøpt tråd, med deler jeg er på jakt etter! http://bimmers.no/topic/775763-div-til-e38/ Endret Januar 3, 2015 av donkalin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 På vei hjem fra bergen måtte jeg stoppe og ta bilde i Lærdalstunnelen! Bilde av M-sport ratt og sportcontour stolene som jeg elsker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Kort tid etter og ha henta den fikk den klarsota blinkers foran, helsorte nyrer og AC bakrutespoiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Så var jo tiden inne for nye sommerhjul, valget falt på Soleil Wheels 8,5 og 10x20 med 245/35 og 285/30 dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Etter sommer ferien ble det bestemt at bilen skulle hellakkeres, så alt av småbulker ble retta, takantenne fjerna og karosseriskjøter mellom bakplate og bakskjerm cleana vekk. Her er bilen på veil til malern. Besøkte lakkerern og tok bilde av bilen med fyller på. Og valsa buene bak. Grunnen til valsingen er at jeg kom over et sett med alpina hjul til X5 i 21x10 og 21x11,5. Prøvemontert en bakfelg, og det kan faktisk gå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Bilen har fått på seg noen strøk med maling! Og div smådeler kommet i hus, nye vindsuslister til alle døråpninger og div klips og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Ga bremsene bak en runde med maling da de var så stygge. Etter dette har alle dører, panser og koffertluke fått et par strøk og blitt hengt på bilen igjen. Så skal det på noen klarlakk strøk til, blir totalt 7lag trur jeg. Har også bestilt nye baklamper, skiltlys og pakninger til kanaldeksler. Bakfanger og kanaldeksler blir lakkert i bilensfarge så blir 2001 look! Har ikke fått tatt flere bilder men det kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Gratulerer med flott syver Ser bra ut dette, følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Ja, gratulerer med fet sjuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Gratulerer med flott syver Ser bra ut dette, følger med her Takk for det, har hatt den en stund allerede! men tråden kom først nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Ja, gratulerer med fet sjuer Takker! skal nok bli fetere bare jeg får den hjem fra lakkerern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Så fin ut. Venter spennt på å se hvordan felgene ble. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Så fin ut. Venter spennt på å se hvordan felgene ble. Hehe, det gjør jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 Venter og venter på og få tilbake bilen fra lekkerern, mye grunner til at det har tatt sånn tid.. Men sånn er det. Stakk innom igår og da var han i full gang og våtslipe klarlakken, så blir det nytt strøk med klarlakk på toppen! Ser matt og fæl ut nå men sånn er det jo med mellomsliping! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå