donkalin Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 noen som tror det blir gromt? Er på jakt etter senkesett ca 30mm bak og 40mm foran noen anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Jeg har trua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 De felgene på en nylakka sjuer må bli pent. Liker felgene og bilen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Takker og bukker! noen ideer til senkesett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 du får vell ikke plass til coilovers heller du ? ville prøvd meg på h&r 35 eller 50mm, eller noe fra lowtec jeg : ) litt vanskelig å si hvordan høyden blir på forhånd. avhenger jo litt av motor osv det.. felgene blir bøs de da! hvilkene dekk har du tenkt på ? bør vell ha ørlite strekk på de for å være sikker på å gå klar kanskje? sjekket du hvordan de er med fult rattutslag framme el? husker du innpress på de framme ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 du får vell ikke plass til coilovers heller du ? ville prøvd meg på h&r 35 eller 50mm, eller noe fra lowtec jeg : ) litt vanskelig å si hvordan høyden blir på forhånd. avhenger jo litt av motor osv det.. felgene blir bøs de da! hvilkene dekk har du tenkt på ? bør vell ha ørlite strekk på de for å være sikker på å gå klar kanskje? sjekket du hvordan de er med fult rattutslag framme el? husker du innpress på de framme ? Jeg får ikke plass til coilovers foran da felgen havner kun noen få millimeter fra støtdemper! Har sjekket så godt jeg kan uten og ha dekk på, og det ser ut som det kommer til og subbe litt i lokari på innsia av hjula ved fult ratt utslag. Ønsker egentlig ikke noe særlig strekk men blir nok litt, 255/30 foran og 295/25 bak! Hvor selger de lowtech? er det noe du er kjent med! Kult at du liker looken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Da er det kommet litt nye deler i hus, masse lister fra gs som skal til lakkerern. Og hanskeroms lokk til fører siden da min er deffekt og skinn girkule siden min trekule er sprekt i klarlakken Kjøpt av space-ace her på forumet! Gleder meg til og få på plass litt av dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Jeg vil på det sterkeste fraråde deg og kjøre 255 foran. Hadde det på min i fjor sommer. Jeg byttet alt i understellet foran før jeg heiv på sommerdekk. Casterstag, bærearmer, paralellstag osv. deretter tok jeg hjulstilling. Sporer noe helt grusomt med så breie dekk foran desverre:( Ellers blir bilen nydelig da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Hadde 255 framme på 9,5 tidligere. Fungerte greit det. 245 nå. Er ikke mye sporing. Men det avhenger kanskje litt av innpress og type dekk. Slitte foringer gjør det iallefall ikke bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Ang lowtec så har jeg ikke personlig erfaring med de nei, men har lest endel positivt. De har iallefall endel forskjellige høyder å velge i. Schmiedmann leverer vell det? Parts24 trur jeg. Sikkert flere og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Februar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2014 Takk for hyggelige komentarer og gode innspill! Grunnen tikl at jeg ville ha 255 er fordi jeg ikke vil ha så mye strekk, Kjører 245 foran fra før men på 8,5" felg.. skal regne litt på det og se hva jeg kommer fram til.. hadde ikke sporing med 245 på 20 tommera ifjor iallefall.. Men har planer om og kjøpe disse casterstagsforingene til gs med stålhylse, Det skal vist hjelpe fælt på sporing, men vi får bare prøve og se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Hadde 255 framme på 9,5 tidligere. Fungerte greit det. 245 nå. Er ikke mye sporing. Men det avhenger kanskje litt av innpress og type dekk. Slitte foringer gjør det iallefall ikke bedre.. Hmm da hadde jeg vell dritt dekk da. Var Yokohoma Advan Sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2014 Da er alpina replica frontspoiler bestilt fra ebay og lowtec 45/35 senk fra schmiedmann. Andy520iA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Blir kanon;) donkalin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 En virkelig pen E38 Har et godt øye for sølv E38 med sort skinn! Gleder meg til å se når hjula kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå