donkalin Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 Fått montert msport pedalene idag, ble meget bra synes jeg, men er på jakt etter en til clutch/brems til manuel bil til og modifisere og sette på brekket, så om noen har et deffekt/mangelfult sett til manuel så skrik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Begynte på montering av senkesett igår, det gikk ikke så bra.. bærekuler og endeledd satt så jævlig at jeg måtte bruke avdrager... så alle mansjettene på disse er nå ødelagt, oppdaget at demperne foran var helt kaputt og topplagerne lugger.. Tenkte at jaja, får begynne bak da imens jeg venter på deler. Etter og ha demontert halve interiøret fant jeg ut at bakdemperne sitter så fast i nedre feste at jeg må kappe dem.. Så kjører uten baksete og hatte hylle til deler ankommer.. Tar samtidig en oppfarging av baksete mens det er ute.. Så nå er det bestilt inn: Bilstein b6 dempere rundt om Nedre bærebru H.F Ytre endeledd begge sider Topplagere begge foran Mansjetter til dempere foran. Nedre bærebru V.F og stabbledd og stabbforinger skifta jeg igår.. Siden jeg har sliti med bremseristing bestilte jeg skiver, klosser, mont sett, parkbremsbånd og mont sett til disse samtidig! Så der forsvant alle skattepenga mine... Bilde av orginal fjør og lowtec 45mm senkefjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 2-3 ukers leveringstid på bakdemperne... FML Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Såppass ja... Liten nedtur det da. Men blir jo mye nye deler på bilen i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Såppass ja... Liten nedtur det da. Men blir jo mye nye deler på bilen i hvertfall! Det er sant, men kjipt og kjøre lav foran og høy bak uten interiør imellomtia! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Ja, den ser jeg virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Da har jeg bestilt Federal 255/30R21 og 295/25R21 til Alpina felgene! Andy520iA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Grom dimensjon, vi har samme på vår 745i, bare 22". Gleder meg til å se hjula dine påmontert med dekk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Om jeg gleder meg sjæl da!! lurer på om det blir litt for lite senk.. men skal prøve før jeg evt bestiller nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Bakdekka har til alpina hjula har ankommet! og de er mye breiere enn anntatt.. mine gamle 285 er ca 4cm smalere enn disse som er 295. Målte mønsterbredden og den er 310mm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Har også skrudd litt idag! nye skiver, klosser, slitasjevarsler, ytre endeledd begge sider, 1 ny bærearm, bilstein og lowtech foran med nye topplagere og øvre skåler.. imorra blir det skiver og klosser og parkbrems bånd bak, grovjustere spissing og litt diverse.. Malte hatten og kanten på skivene med hammerite, ble ikke drit strøkent men håper det holder rusta unna en stund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Groomme dekk, gleder meg virkelig til å se dette på! Du står virkelig på og det er moro å lese, blir jo som ny den bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Nice!! Grom E38, og her blir det spandert på mye snacks og digge deler, følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Pen bil, kan bli veldig bra dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå