donkalin Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 Takk skal dere ha gutta! fått bytta skiver,klosser og parkbremsbånd bak idag, ingen risting lenger!! Prøvde og dytte et av de nye bakdekka opp i hjulhuset bak, og det blir helt fult!! Så om jeg har skikkelig flaks og traff riktig med innpress så går det akkurat.. Så da er det bare og håpe!!! er dyrt og prøve og feile med 21" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Uff jaa, du får ha lykke til med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet April 12, 2014 Forfatter Share Skrevet April 12, 2014 Får håpe det går, for finnes ikke 285 i 21".. men kan hende noen andre merker er smalere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 E65 alpina B7 ble levert med Michelin Pilot Sport 285/30-21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Ja det stemmer, tenkte på 25 profil jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Ok. Det har jeg ikke sjekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Vurderer salg av alpina hjula! 15.000kr for bare felga, 7000kr for dekka. evt 21000kr for alt Felga er 10x21" foran og 11,5x21" bak av typen Alpina Dynamic, er iutgangspunktet til x5, Bak felga er dreid av 3mm men skal ikke ha noen betydning på x5.. skal de brukes på e38 må man ha 27mm spacer foran og valse bak.. Da går det akkurat! Om man kjører bilstein foran kan man benytte 25mm spacer da dempern er noe tynnere i topp! spacere er billigst på spacer.se Om de passer e60/61/65/66 osv er usikkert men har trua på at det går.. Kan vurdere innbytte i gromme 20" (min 8,5 og 10") med eller uten dekk, Kan ta mellomlegg begge veier! Ikke replica felger! er i utgangspunktet på jakt etter Hartge, Ac Shcnitzer, Rohana, Alpina. Men vurdere det meste akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Hva med originale style 128 i 21", siden du allerede har kjøpt inn dekk? http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=47403579&ref=favorites&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 hmmm.. trur jeg må holde meg til 20" ass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Hvilkene dempere kjøpte du til senken? burde hatt meg nye dempere til h&r fjærene jeg kjøpte meg jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet April 19, 2014 Forfatter Share Skrevet April 19, 2014 Hvilkene dempere kjøpte du til senken? burde hatt meg nye dempere til h&r fjærene jeg kjøpte meg jeg også Kjøpt bilstein b6 standard lengde, helt fantastiske dempere.. b8 er kortere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 Hvorfor selger du felgene? trodde felgene var "hele prosjektet"....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet April 20, 2014 Forfatter Share Skrevet April 20, 2014 Hvorfor selger du felgene? trodde felgene var "hele prosjektet"....? Ble litt lei.. har kanskje blitt for gammal til helt fulle hjulhus... trur tiden er inne for at jeg skal for første gang ha en bil som ikke subber, kan ha folk i baksete, fult rattutslag osv.. trur rett og slett jeg skal finne noen hjul som jeg kan få godkjent også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 20" Alpina classic er bra da vettu Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Du ble "voksen" over natta? jaja...kjipern...de felgene og dekka hadde kledd bilen godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå