kortsluttning Skrevet Oktober 21, 2013 Skrevet Oktober 21, 2013 Har 1 år gamle lavprofildekk 225/35/19 et 35, Som plutselig bare revna eller noe. Har bare vært brukt på motorvei på langkjøring. Prøvde å fylle på skum men det tøyt bare ut igjen på baksida. Måtte kjøre noen km med bilen med flatt dekk, og hørte noen ulyder avogtil. Så lurer litt på om noe har løsna og kommet borti?! Noen kjente feil på e46?
StigJ Skrevet Oktober 21, 2013 Skrevet Oktober 21, 2013 Knekt fjær? kortsluttning reagerte på dette 1
kortsluttning Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2013 Det er jo en mulighet, da bilen er 12 år gammel. Takk for tipset, da vet jeg hva jeg skal se etter i morgen.
StigJ Skrevet Oktober 22, 2013 Skrevet Oktober 22, 2013 Veldig vanlig på E46 hvis det er originalfjær.
kortsluttning Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2013 Fjærene så hele ut, men hva er det som får et 1år gammelt dekk til å sprekke opp rundt hele innsiden? Veldig vanlig på E46 hvis det er originalfjær.
Mcgyver Skrevet Oktober 22, 2013 Skrevet Oktober 22, 2013 Punktert, så kjørt uten nok luft? Lignet veldig på ene vinterdekket jeg måtte ut og redde min bedre halvdel på i fjor. Dekket var revnet på ene siden, og kunne ikke se noe annet. Helt til jeg dro innom dekkforhandler og han vrengte av dekket for å finne en liten stift igjennom dekk som man kjente og så på innsiden av dekket. Dette var riktig nok 225/45-17, men så veldig likt ut.. Og jeg trodde og med en gang at fjæra bak var knekt, men nei. Edit, ser du skrev at du hadde kjørt litt med flatt dekk, var det revnet før du gjorde det? kortsluttning reagerte på dette 1
stig. Skrevet Oktober 22, 2013 Skrevet Oktober 22, 2013 det dekket/felgen har lekki luft, å blitt kjørt på flatt,er fort gjort på lavprofildekk, da de er så stive så er faktisk ikke så lett å kjenne forkjell,vertfall hvis de sitter bak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå