JulianK Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 jeg får ikke kommentert, noenting på forumet og den boksen er ikke der heller..Det står at jeg må logge inn eller noe for å kommentere, men for pokker jeg er jo innlogget? bmw-e46-m3 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Samma her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Ja det er det nye søpple systemet !!!! Nå må du inn på kjøp og salg for å skrive evt hva du ønsker å kjøpe eller hva du vil selge så må du holde på der i 15 min late som du skjønner alt før vips du hater bimmers.no Har prøvd å leite etter et sted å få kontakt med han som har gjort om på siden!!! Dette nye greiene er bare SØPPEL!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Ja, så dere får ikke kommentert Kjøp/salg foruma dere heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Ja, så dere får ikke kommentert Kjøp/salg foruma dere heller? http://bimmers.no/topic/772209-det-er-n%C3%A5-stengt-for-%C3%A5-annonsere-direkte-i-forumet-les-mer/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Ja det er det nye søpple systemet !!!! Nå må du inn på kjøp og salg for å skrive evt hva du ønsker å kjøpe eller hva du vil selge så må du holde på der i 15 min late som du skjønner alt før vips du hater bimmers.no Har prøvd å leite etter et sted å få kontakt med han som har gjort om på siden!!! Dette nye greiene er bare SØPPEL!!!! Hvis du har leita, så kan du vertfall ikke og leite. Og vis det er så dritt, så er jo det bare og slutte og bruke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 selv om folk synes det er dritt, (som mange syns) så må de kunne få si det da uten litt sånn nebbete kommentar som du kom med Alpejohn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Joda, men får inntrykk av at de som skal få fram at de er misfornøyd sier det litt på samme måte, jævla dritt forum, helvetes møkk osv. Fult lovelig og være misfornøyd, men går jo and og si det på en litt mer sakelig måte. Men uansett hvor missfornøyd mange er, så er de jo her enda å kommenterer, og det må jo være...bra? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Men det som er veldig tåpelig er jo nettopp det med at det nye " Kjøp og salg " systemet er jo alt bare en svær blanda haug.... ingenting er jo sortert det blir jo bare rot.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Da går du inn her og stemmer på hvordan du vil ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Men det som er veldig tåpelig er jo nettopp det med at det nye " Kjøp og salg " systemet er jo alt bare en svær blanda haug.... ingenting er jo sortert det blir jo bare rot.. Du kan velge å kategorisere delene med knappene oppe til venstre når du er inne på kjøp/salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå