Gå til innhold

jeg trenger noe hjelp her!

JulianK
 Share

Anbefalte innlegg

Ja det er det nye søpple systemet !!!!

Nå må du inn på kjøp og salg for å skrive evt hva du ønsker å kjøpe eller hva du vil selge så må du holde på der i 15 min late som du skjønner alt før vips du hater bimmers.no

Har prøvd å leite etter et sted å få kontakt med han som har gjort om på siden!!!

Dette nye greiene er bare SØPPEL!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det nye søpple systemet !!!!

Nå må du inn på kjøp og salg for å skrive evt hva du ønsker å kjøpe eller hva du vil selge så må du holde på der i 15 min late som du skjønner alt før vips du hater bimmers.no

Har prøvd å leite etter et sted å få kontakt med han som har gjort om på siden!!!

Dette nye greiene er bare SØPPEL!!!!

Hvis du har leita, så kan du vertfall ikke og leite.

Og vis det er så dritt, så er jo det bare og slutte og bruke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men får inntrykk av at de som skal få fram at de er misfornøyd sier det litt på samme måte, jævla dritt forum, helvetes møkk osv.

Fult lovelig og være misfornøyd, men går jo and og si det på en litt mer sakelig måte. Men uansett hvor missfornøyd mange er, så er de jo her enda å kommenterer, og det må jo være...bra? :)

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det som er veldig tåpelig er jo nettopp det med at det nye " Kjøp og salg " systemet er jo alt bare en svær blanda haug.... ingenting er jo sortert det blir jo bare rot.. 

Du kan velge å kategorisere delene med knappene oppe til venstre når du er inne på kjøp/salg. :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...