aalgaard Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Hei! Noen som har peiling på om det går ann å kode us blinkere med bmw scanner på en prefacelift e39, isåfall hvordan gjørs det? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Jeg vet ikke om det går an på pre-facelift, men er ganske sikker på at det ikke gjør det. Mener å ha lest det her inne før. Men om du har noen til å teste med BMW scanner feks eller NCS expert så er det fort gjort å se. Jeg bor i Trondheim og kan teste for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Syntes jeg så en her på forumet gjorde det, men klarer ikke å finne fram tråden igjen. Bor i Stavanger området så det går nok ikke men hvordan tester jeg det med bmw scanneren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Bare å aktivere den funksjonen, så ser du hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Har laget en guide på dette, men det gjelder på facelift, og på min som er 2003 med LCM4. Er ganske likt på alle facelift mener jeg, men på preface er det ikke alle LCM´er bmw scanner kan koble til. Man må da gjøre dette med NCS (om eldre modeller støtter dette).Har tenkt og legge til denne metoden i guiden når jeg får sjekka dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Får sjekke med guiden din da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Hvilken modell er bilen din foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Det er en 99' modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Hvis du har bmw scanner 1.4.0 så kan du sjekke om du koblet det opp. Følg Alpejohn sin DIY. Fikk det til på min 99' uten problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Hvis du har bmw scanner 1.4.0 så kan du sjekke om du koblet det opp. Følg Alpejohn sin DIY. Fikk det til på min 99' uten problem. Så en kan bruke Bmw scanner for og gjøre dette på 99? Det er jo bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Jepp funka helt knall Alpejohn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå