supercz Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 hei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Grunning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Jeg gjetter på Space Grey Metallic, men det kan også under sterk tvil være Tasman Green Metallic (det tror jeg egentlig ikke)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supercz Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2013 ser ut til at det kan være Space Grey Metallic ja.. skal kjøpe ¨ny¨bil å ene jeg ser på er den som det er bilde av:) skulle bare vært en finere farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320dt edition 33 Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Jeg tror det er A34 Arktis metallic den har en svak tone av grønt i seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Hei. Det er ikke spacegrey. Husker ikke hva fargen heter men er lys blå/ grå litt grønt i den. Ikke min favoritt farge. Ikke tasman eller liquid blue heller. Fa** dette bør jeg huske. Edit: brukte litt tid på å svare. Er Arktis som nevnt over, 99, 99999 % sikker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Er det ikke Moonstone Metallic i litt uheldig lys? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå