thord Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Etter ett år med Audi A5, har jeg bestemt meg for at jeg liker BMW best, og jeg vil ha det på nytt. ( Hadde BMW e92 før Audien ) Jeg har funnet meg en BMW 520d 2012 Alpinhvit f10, som jeg skal hente førstkommede Mandag, og jeg gleder meg som en unge! Jeg skal få lagt ut noe bilder så snart jeg har fått den, også specs, å jeg kunne godt tenke meg å høre om dere har noen gode ideer som jeg kan bruke på BMW'en. Av utstyr som jeg kan nevne nå ( uten å ha komplett utstyrsliste ) - Full M-pakke med M-sport, understell etc. - Alpinhvit - IKKE skinn ( ja, jeg liker best alcantara seter, skinn suger både sommer og vinter, men er fint å se på da ) - Ryggekamera - El-takluke - 20" 550d sommerfelger - 19" vinterfelger M-sport - Sorte nyrer - El hengerfeste ( greit å ha når den skal selges. hehe ) - Norsk bil med full service garanti og nybilgaranti - Shadowline - Sportsautomat - nav pro - Logic 7 Hi-Fi +++ Jeg skal poste utstyrsliste fra fabrikk når jeg har fått den. Spent på feedback! Mvh Gjenforent BMW fan! sh0xx og mkj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Skjønner godt at du gikk tilbake til BMW. Venter spent på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Slitan! Kjørte selv A5 coupe før jeg fikk min F10 og det er lenge siden noe har føltes så riktig som akkurat det. Selvom a5en var en flott bil. Du har noe å glede deg til:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thord Skrevet November 1, 2013 Forfatter Share Skrevet November 1, 2013 Slitan! Kjørte selv A5 coupe før jeg fikk min F10 og det er lenge siden noe har føltes så riktig som akkurat det. Selvom a5en var en flott bil. Du har noe å glede deg til:D Skjønner absolutt hva du sikter til chrisen! Er to helt forskjellige verdener, snakk om komfor og luksus! Her kommer i allefall 3 bilder! Lover å ta bedre bilder så snart jeg har fått gitt den en sikkelig vask. Bilde nr 3 er salgs-bilde med sommerfelger på, og de andre er fra når jeg hadde hentet den. Hentet den i Tromsø, så kjørte jeg dermed til Narvik, og sendte den med tog fra Narvik til Drammen. Så får jeg den på Lørdag. Kjipt å gi den fra seg for transport når man har fått den! Men jeg får bare holde ut. Gleder meg til Lørdag i allefall, da blir det full shinings og litt photoshoot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thord Skrevet November 1, 2013 Forfatter Share Skrevet November 1, 2013 Glemte bildene, hehe. Her kommer utstyrsliste også: Code Serienausstattung Standard Equipment S1CCA Auto Start Stop Funktion Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration S4U2A Eco pro Driving experience switch incl.ECO PRO S548A Kilometer-calibrated speedometer Code Sonderausstattung Optional Equipment S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S230A Extra package, EU-specific S258A Tire with run-flat functionality S2NDA BMW LA wheel, M Double Spoke 351 S2PAA Lug bolt retainer S2TBA Sport automatic transmission S302A Alarm system S320A Deleted, model lettering P337A M Sports package S3ACA Trailer coupling S3AGA Reversing camera S3APA Windshield with grey wedge S403A Glass roof, electrical S423A Velours Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S431A Interior mirror with automatic-dip S465A Through-loading system S481A Sports seat S494A SitSeat heating driver/passenger S4CEA Fineline anthrazit Fine woodgrain vers., Fineline anthrac. S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S5ACA High-beam assistant S609A Navigation system Professional S644A Bluetooth Preparation f mobile phone w Bluetooth S677A HiFi System Professional DSP HiFi System Professional DSP S698A Area-Code 2 for DVD S6FLA USB/Audio interface S6UHA Traffic Information S6VAA CIC-Zusteuerung S6VCA Control for Combox S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S754A M Rear spoiler S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite S842A Cold-climate version S843A Power reduction S850A Additional Export tank filling S853A Language version English S877A Delete cross-pattern operation S888A On-board vehicle literature Danish S8KAA Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SMA Car ident. number visible from outside S8TFA Active pedestrian protection S8TGA Thiefproofing device S8TNA Tagfahrlicht über Lichtmenü S8V2A Label lassew93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Nydelig pøs på med flere bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thord Skrevet November 1, 2013 Forfatter Share Skrevet November 1, 2013 Nydelig pøs på med flere bilder:) Takker! Kommer så fort jeg har fått bilen og hatt noen runder med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thord Skrevet November 22, 2013 Forfatter Share Skrevet November 22, 2013 Her kommer et par ( dårlige ) bilder som jeg tok med mobilen, har ikke hatt tid til en sikkelig photo session med bilen enda.Men jeg skal ta med speilrefleks kamera og ta noen sikkelige bilder.Spørsmål forresten! Når jeg setter hovedlysene i "A" altså, automatiske hovedlys ( DRL ) så er hovedlysene konstant på, den switcher aldri over til DRL lys, altså kun angel eyes. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Du kan velge dette inne i iDrive..om du skal switche til DRL eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Det skal være ganske så lyst før DRL kommer på, så dersom du har valgt dette i iDriven er det for mørkt ute nå. Flott F10 forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Nam!!! For en bil du har kjøpt. Grattis, og velkommen tilbake til Bmw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thord Skrevet November 22, 2013 Forfatter Share Skrevet November 22, 2013 Takk for hyggelig feedback! Jeg har allerede satt den "on" og jeg sto til og med med en xenonlykt å lyste på sensoren i 5 min. Men ingen ting skjedde. Lurer på om noe er galt? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Grattis med ny flott vogn! Og vi kommer til fornuft alle som en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Pussig sammentreff. Leste i denne tråden i går, og i dag gikk jeg forbi bilen din på Majorstua! Kjente den igjen med en gang siden du mest sannsynlig har Oslos eneste F10/11 med Tromsø-skilter. Den så nyvasket ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Skjønner absolutt hva du sikter til chrisen! Er to helt forskjellige verdener, snakk om komfor og luksus! Her kommer i allefall 3 bilder! Lover å ta bedre bilder så snart jeg har fått gitt den en sikkelig vask. Bilde nr 3 er salgs-bilde med sommerfelger på, og de andre er fra når jeg hadde hentet den. Hentet den i Tromsø, så kjørte jeg dermed til Narvik, og sendte den med tog fra Narvik til Drammen. Så får jeg den på Lørdag. Kjipt å gi den fra seg for transport når man har fått den! Men jeg får bare holde ut. Gleder meg til Lørdag i allefall, da blir det full shinings og litt photoshoot! Hva er dette slags tull?! Når vi henter biler sørpå så kjører vi dem alltid oppover; er en veldig kjekk tur, både sommer som vinter - særlig hvis du legger turen via Sverige Uansett, gratulerer så mye med en utrolig flott bil! Vet hvem tidligere eier er, så kan gå god for at denne er godt tatt vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå